ciba Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 jeg snakket med en vennine i tlf nå, hun var ganske sint å lei, på mannen sin, å at jeg sa at jeg forsto mannen, ble det vist ikke noe bedre, han skal på fest med foreninga på jobb på lørdag, uten den andre halvdelen, det liker hun dårlig hun skulle sitte hjemme å drikke seg full, hvorfor spurte jeg, jo når han reiser ut å drikker så drikker jeg hjeme, jeg hadde kansje forstått det, vist han var mye ute, men han er vel alene ute 2-3 ganger i året, å være gang sitter hun hjemme å drikker seg full. da mener jeg veldig full, jeg sa at jeg synest at det er kjempe fint at han har venner som bare er hans å. en eier ikke verandre, en må være fri i et forhold, frihetsfølse, da tenker jeg ikke ¨på sex , men at en må gjøre som en har lyst til, når det ikke går utover den andre parten, men det hun reagerte på hvar at det er jenter å gutter som skal sammen,, men hva med på jobben å på møtene, sa jeg, er jo damer der også, jeg kjenner mannen hennes veldig godt, han er den trofaste typen å kjempe snil. men har noen , noen ide hvordan jeg skal få henne til å ikke drikke seg full vær gang hun er alene, da ringer hun å gråter å er helt hysterisk, jeg sa at vist min hadde reiset sån, så hadde jeg enten besøkt noen venner, heller hatt en alene kveld hjeme , med snop å en film, den forsto hun ikke
Gjest Elfrida Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Bortsett fra at det i utgangspunktet er ganske så merkelig oppførsel, det gjør vel ikke så mye om hun drikker seg skikkelig full hjemme i stua for seg selv 2-3 ganger i året? Du får bare la være å ta telefonen den kvelden, så slipper du grininga og hysteriet.
leirbål Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Dette er et kjapt og ikke gjennomtenkt svar, men kan du ikke spørre om dere skal finne på noe morsomt noen av gangene han er borte? Så slipper hun å sitte hjemme og være usikker. Det virker som om hun er sjalu og redd han skal gjøre noe galt, og drikker for å døyve det.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Hva med å foreslå formannen hennes at han kan finne seg noe bedre? eventuelt ta leirbål sitt råd...
MissStiles Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Dette er et kjapt og ikke gjennomtenkt svar, men kan du ikke spørre om dere skal finne på noe morsomt noen av gangene han er borte? Så slipper hun å sitte hjemme og være usikker. Det virker som om hun er sjalu og redd han skal gjøre noe galt, og drikker for å døyve det. Det ville jeg også gjort. Da slipper du evt. å ha dårlig samvittighet over noe som helst, om hun skulle ringe deg den kvelden han er ute.
ciba Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2009 hei takk for svar, ja det skulle jeg gjerne ha gjort, men jeg har sen vakt den lørdagen, begynner kl 15,00 til 23,30 ellers hadde jeg gjort det, men jeg begynner å bli nervøs for om hun kan ha alkeholproblemer, når en drikker så mye at en ikke husker noen ting,også når han jobber natta, hender det hun drikker seg surpa full, når de er ute han å mannen prøver hun å roe ned, men hun sier at når jeg begynner å drikke, så må jeg drikke til det er tomt, får ikke stoppa, er ikke det et varsel om hjelp,
Lalle Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 hei takk for svar, ja det skulle jeg gjerne ha gjort, men jeg har sen vakt den lørdagen, begynner kl 15,00 til 23,30 ellers hadde jeg gjort det, men jeg begynner å bli nervøs for om hun kan ha alkeholproblemer, når en drikker så mye at en ikke husker noen ting,også når han jobber natta, hender det hun drikker seg surpa full, når de er ute han å mannen prøver hun å roe ned, men hun sier at når jeg begynner å drikke, så må jeg drikke til det er tomt, får ikke stoppa, er ikke det et varsel om hjelp, Høres ut som hun kan ha et problem.
CeeCee Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 La nå kvinnemennesket få drikke seg sørpe full 2-3 ganger i året... Hun er voksen og får ta sine egne valg, selv om vi synes de er helt idiotiske... Man har ikke et alkoholproblem dersom man drikker seg drita 2-3 ganger i året. Samlivsproblemene vil fortsatt være der dagen derpå. Hun må fikse de selv....
leirbål Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Når jeg leser innlegget du skriver om at hun må drikke til det er tomt, at hun drikker når han jobber natten ol. hadde jeg blitt bekymret. Det kan virke som om hun har et alkoholproblem. Å drikke seg dritings hver gang livet butter litt imot er ikke normalt og sunt. Jeg ville tatt det opp med henne, og sagt at jeg vil ta det opp med mannen hennes. Han er den som kjenner henne best, og kanskje kan det at du setter ord på det få ham til å skaffe henne hjelp?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Jeg syntes du er ei god venninne som ikke gir henne all sympati ifht hva som skjer mellom henne og mannen. Kanskje det går an å fortelle henne at hvis hun fortsetter det hun driver med så er det sikreste veien til en sakte død for både forholdet og vennskapet? Det er vel liten vits å fortsette med noe som ikke funker? Det å drikke seg full hjelper vel ikke på følelsen av ensomhet og utilstrekklighet som hun kanskje har..
Gjest brutal_mann Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 når de er ute han å mannen prøver hun å roe ned, men hun sier at når jeg begynner å drikke, så må jeg drikke til det er tomt, får ikke stoppa, er ikke det et varsel om hjelp, Hun har et alkohol problem også...
NoAngel Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 gjør hun dette mange ganger i uka? eller mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå