m74 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg hadde rehabiliteringspenger fra Nav en periode inntil jeg begyne å jobbe i midten av mai. Jeg meldte fra til Nav at jeg skulle begynne å jobbe, men de betalte ut full måned for mai likevel. Noen dager etter utbetalingen fikk jeg beskjed om at rehabiliteringspengene var stoppet og at de kan vurdere å kreve pengene for siste halvpart av mai tilbakebetalt. Dette er vel og bra og jeg har satt pengene til side, men det jeg har begynt å lure på er om det er noen grense for hvor lenge det eventuelt kan gå før de krever pengene tilbake. Jeg har ikke tenkt å minne dem på det, og dersom jeg ikke hører noe mer må jeg jo en eller annen gang kunne regne med at jeg ikke får noe krav - men når? Noen som har et kvalifisert svar?
Gjest gurimalla Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Foreldelsesfristen er tre år, så du må vente en god stund før du kan bruke pengene. Mest sannsynlig hører du fra dem i løpet av en mnd eller to.
m74 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Foreldelsesfristen er tre år, så du må vente en god stund før du kan bruke pengene. Mest sannsynlig hører du fra dem i løpet av en mnd eller to. De har pleid å være lovlig kjappe med krav - så det er jo lov å håpe Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå