Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har varmet meg eplejuice jeg, hatt juicen i en kjele sammen med hele kryddere (f.eks kanel, nellik, kardemomme, tørket ingefær, stjerneanis) og latt den bli saaaaaakte varm slik at smaken fra krydderne trekker ut i juicen. Hvis du syns den blir litt for søt er det godt med en skvis sitron oppi.

Kjempegodt! Både for gravide og andre.

En gang jeg skulle lage til mange kokte jeg krydderene og vann på forhånd, og blandet med juice da jeg skulle varme det opp. Da hadde jeg på en måte en "gløggmix" som sikkert kunne holdt seg en stund i kjøleskapet.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest'
Skrevet

Hva med nypete? Inneholder ikke koffein, så vidt jeg har skjønt, er bare rein fruktte, ikke noe urter heller.

Er også flere forskjellige varinater, med både mango, jordbær osv, hvis ikke du liker rein nypete. Bare se på te pakkene på det som er frukte, om det inneholder nype/hibiscus i stedet for svart te( svart te er det koffein i).

Sånn som jeg har skjønt så skal det være trygt og drikke det, og godt smaker det også. Kan jo evnt dobbeltsjekke med jordmor, hvis du er usikker.

Skrevet

Koffeinfri te eller fruktte inneholder jo ikke koffein. Man kan jo fint drikke både vanlig te og kakao også da, de generelle råda er vel max tre kopper pr dag. Jeg drikker nok 3 kopper te hver eneste dag, bekymrer meg ikke over det. Gjorde det sist også, og jeg har fått en unge som elsker te :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...