Stellia Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har tenkt å prøve meg på krøller i håret, og står mellom varmruller og vanlig krølltang. Noen som har prøvd begge deler, og kan konkludere med hva som er best? Tips til merke på varmruller eller krølltang?
Essie_ Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har prøvd begge deler, men har bare varmruller. Syns det er mindre jobb med varmrullene. Jeg liker også at jeg kan velge mellom å lage krøller, bølger og fall. Men det kan man kanskje med krølltang også..?
Stellia Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 Hvilke varmruller bruker du? Har sett litt på noen keramiske i fra Babyliss, og vurderer å kjøpe dem.
Juso Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor ikke bare bruke en vanlig rettetang? Det fungerer kjempe fint, og lager flotte krøller!
Stellia Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor ikke bare bruke en vanlig rettetang? Det fungerer kjempe fint, og lager flotte krøller! Det har jeg prøvd flere ganger, uten gode resultater dessverre.
Juso Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Åja, hmm. Har det vært en billig eller dyr rettetang? Dessverre, så funker ikke de "billige" rettetangene til mitt hår. Jeg må ha en som er kjøpt hos frisøren. Kan jo ha noe med det å gjøre?! Men om du tilslutt bestemmer deg for å kjøpe en krølltang, så vil jeg anbefale at du kjøper en med god kvalitet, slik at den holder en stund legg i litt ekstra penger om du er villig til det.
Nienna83 Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Åja, hmm. Har det vært en billig eller dyr rettetang? Dessverre, så funker ikke de "billige" rettetangene til mitt hår. Jeg må ha en som er kjøpt hos frisøren. Kan jo ha noe med det å gjøre?! Men om du tilslutt bestemmer deg for å kjøpe en krølltang, så vil jeg anbefale at du kjøper en med god kvalitet, slik at den holder en stund legg i litt ekstra penger om du er villig til det. Jeg har en dyr rettetang, ghd, men det funker ikke fordet. Kjøpte derimot den krølltang til 500 kroner på expert, og den er dritgod til mitt hår!
Juso Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Jøss, sånn er det ikke med meg. Prøvde en rettetang fra babyliss engang, og den lagde nesten bare mer krøller i mitt nokså krøllete hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå