Gå til innhold

Kline kake utover ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på tv (spesielt på AFV) at brudgommen (som oftest) smører kake rundt i ansiktet på bruden når de mater hverandre med bryllupskake. Hadde du blitt sur på mannen din dersom han hadde gjort dette? :fnise:

Gjest Emera
Skrevet

Hehe, sur... Nei det tror jeg ikke. Men overrasket hadde jeg nok blitt. :ler:

Skrevet

Ja. Min største dag hittil og da skal jeg ikke ha kake i hele ansiktet som ødelegger sminken. Hadde jeg gått uten sminke, så hadde jeg ikke villet ha kake i ansiktet uansett. Kaken skal i munnen.

Skrevet
Ja. Min største dag hittil og da skal jeg ikke ha kake i hele ansiktet som ødelegger sminken. Hadde jeg gått uten sminke, så hadde jeg ikke villet ha kake i ansiktet uansett. Kaken skal i munnen.

Hva hadde du gjort hvis han hadde gjort det, da?

Gjest Miley
Skrevet

Ja, helt utrolig sur faktisk. Nå kan jeg heldigvis ikke se for meg at han skulle finne på noe slikt, og det er jeg veldig glad for.

Skrevet

Ja, det hadde jeg ikke satt pris på. Jeg hadde nok ikke vist det i øyeblikket, og hadde sikkert ledd av det etterpå, men nei, synes ikke noe om det.

Skrevet

Du må jo nesten se ann bruden, du kjenner henne best. Tåler hun at sminken "ryker"? er hun veldig nøye med det at sminken holder ol. er det nok ikke noen god ide. MEn hva med å bare ta litt krem på fingeren og ta på nesetippen hennes? det er jo litt søtt:) Pass på at noen filmer/tar bilder av det da!:)

Skrevet

Nei, skal man ha kakekrig kan man gjøre det en annen dag enn akkurat på bryllupsdagen hvor man helst vil ta seg ut fra sin beste side.

Gjest D-shol
Skrevet

Dette er en helt vanlig tradisjon i Amerika. Vennina mi gifta seg med en amerikaner, og da gjorde han det på "den norske måten" med henne (matet henne en liten bit) mens hun gjorde det "amerikansk" på ham (stappa en svær bit i kjeftene så det tøyt).

Det er morsomt å se på, men ikke så morsomt som mye annet på AFV.

Tror ikke jeg hadde blitt sur, men kanskje litt overrasket. Er kanskje greit å avklare på forhånd?

Skrevet

Det er en vanlig tradisjon i mange andre land også. De bryllupene jeg har vært i utenfor Norge har alle hatt dette elementet i seg, dog i mindre grad (de har bare klint litt :fnise:). I de fleste av disse tilfellene så er det også bruden som har klint kaka på brudgommen og ikke omvendt ;)

Skrevet
Hva hadde du gjort hvis han hadde gjort det, da?

Hehe, det vet jeg faktisk ikke. Jeg hadde sikkert blitt sur, men hadde nok tatt det med pen mine og bare ledd litt, selv om jeg hadde blitt sjokkert over det (skjønt jeg tror ikke han noen gang hadde kommet til å gjøre det). I ettertid vil jeg tro det hadde vært utrolig morsomt! Men ikke akkurat der og da. Måtte ha funnet frem sminken og lagt dn på nytt igjen. Det er jo egentlig ikke verre enn det. Bare det ikke kommer på kjolen så hadde jo ikke store skaden skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...