Gå til innhold

Huff

Mamma1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var vel strengt tatt bare ett av problemene der, så vidt jeg klarte å se. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Gud bedre...

Sporhund? Sledehund?

Skjønte ikke hva det var snakk om en gang, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville opp i rang. Noe han hadde gjort før, men så har det bare stoppet for han... så mange som ikke skjønnte hva han babla om. Egentlig svarte han på sitt eget spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miley
Jeg når jeg ble spor.

må bare si at jeg ikke forsto noe av det du skrev. Ikke bli sur, men kanskje du skal øve litt på skriveferdiheter. Det er bare et tips, håper du får mange fine år her.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst 50% av de som skriver på internettfora kan ganske enkelt ikke skrive, og det virker ikke som om majoriteten er interessert i å lære det, eller synes det er viktig. Og andelen av skriftspråklige analfabeter øker, og trenden viser ingen tegn til å snu.

Og nei - jeg snakker ikke om innvandrere og andre som ikke har norsk som morsmål. Jeg snakker om NORSKE statsborgere som har gått 9 til 12 år på skole, og evt. høyere utdannelse etter det, som faen ikke klarer å skille mellom "og" og "å", eller som ikke skjønner at INGEN NORSKE ORD SKAL DELES. INGEN, for faen. Hvordan i alle verdens helveter kan det være så ufattelig vanskelig å forstå noe så ubeskrivelig og grunnleggende enkelt? IKKE DEL ORDENE. ALDRI!

Men å ikke forstå det, det klarer jaggu amøbene likevel. Selv om man må være nærmest tilbakestående eller hjerneskadet for å ikke forstå noe så simpelt, enkelt, banalt og latterlig grunnleggende.

Forstå det den som kan/vil.

Endret av Rimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...