Gå til innhold

Vond analsex..

Fremhevede innlegg

Gjest Siton
Skrevet

Er det vanlig at analsex er så VONDT?? Vi brukte masse glidemiddel, han trengte inn i meg - og rett ut igjen pga av en forferdelig smerte. Kjentes ut som jeg revnet sunn! Fikk litt blod i avføring og var veldig sår og øm etterpå.

Skal aldri prøves igjen.

Er det flere som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet
Er det vanlig at analsex er så VONDT?? Vi brukte masse glidemiddel, han trengte inn i meg - og rett ut igjen pga av en forferdelig smerte. Kjentes ut som jeg revnet sunn! Fikk litt blod i avføring og var veldig sår og øm etterpå.

Skal aldri prøves igjen.

Det er det helt sikkert.

Dere brukte kanskje lang tid, men dere kunne tydeligvis brukt enda lenger tid..

Skulle prøvd med noe mindre først?

Skrevet

Skal aldri prøves igjen.

Er lurt å tøye litt først, med en finger eller et annet passende leketøy. Men ja, det gjør vondt første gang, og andre og tredje. Men det gjør mindre og mindre vondt for hver gang, og blir bare bedre og bedre. Ikke gi opp, du har bedre tider i vente om du "lider" deg gjennom dette. Men husk at det er viktig å tøye litt med noe mindre først, ikke bare gå rett på en stor penis.

Lykke til! :)

Skrevet (endret)

Tullete svar om at det gjør vondt første, andre og tredje gang. Hvis man gjør det riktig, bruker lang nok tid og varmer godt nok opp (og dette kan variere VELDIG fra person til person), så skal det ikke gjøre vondt. Uvant, noe sprengende følelse o.l., ja - fordi man rett og slett ikke er vant til at noe beveger seg ut og inn der - men vondt, absolutt ikke.

Det er selvsagt mulig å basere seg på at det skal gjøre vondt til man blir vant til det, og lide seg gjennom de første gangene (og det kan nok bli en del ganger for enkelte), men det er altså ikke nødvendig.

Endret av Rimmern
Skrevet

Å bruke anal eaze eller andre bedøvende midler med benzocaine er egentlig en dårlig ide, siden det reduserer smerten, men musklene er like stramme.

Så du revner like herlig og har akkurat like vondt etterpå.

Men du merker det ikke så godt før etterpå....

Måten å gjøre det på, er som rimmern sier, bruk lang tid på forspillet og bruk eventuelt en krem som er muskelavslappende (ikke bedøvende slik anal eaze er)

Gjest Grafica
Skrevet

Det er også viktig at du slapper av i musklene når han trenger inn. Å "tøye" forsiktig med først en finger, så en til når du føler deg klar, og bruke god tid på å "varme opp", er veldig viktig. Det skal ikke gjøre vondt de 2-3-4 første gangene, men det kan gjøre litt vondt. Jeg hadde en forferdelig opplevelse med analsex med en eks-elsker, og sverget aldri igjen! Etter at jeg traff samboeren min derimot så ble det et tema etterhvert, og det tok meg lang tid å komme til det punktet hvor jeg kjente at jeg var klar til å prøve pga. jeg hadde slike "traumer", og jeg var veldig nervøs. Samtidig hadde jeg lyst til å prøve. Nå er det en sporadisk del av sexlivet vårt som jeg ikke ville vært foruten.

PS: Man kan revne litt selv når man er "vant" til det. Men det er bittebittesmå revner som forsvinner igjen med en gang. På samme måte som man kan revne om man har veldig hard avføring en dag. Helt ufarlig, men litt ubehagelig!

Skrevet

Skal aldri prøves igjen.

Høres ut som dere "varmet" for lite opp...Første gangen(e) kan det nok være litt ubehagelig for jenta, men om du begynte å blø og det gjorde så vondt har dere nok gått altfor fort frem..En ting er jo at man må ha glidemiddel, en annen ting er jo at man må vente til jenta er klar - slapper av bak der hehe..Starte med fingre f.eks og så gå over til "lillemann", og da er det ikke så lurt å kjøre hele "lillemann" inn med engang! Gjør man det på denne måten så skal det ikke gjøre noe vondt for jenta, og man skal slippe å være sår og øm etc..Høres jo ut som en veldig dårlig erfaring du fikk da, det er jo dumt...Men dumt å aldri prøve det igjen bare pga det da, er jo mange jenter som får veldig mye ut av analsex om det gjøres rett...Såklart helt opp til deg da men!

Skrevet

Det varierer selvsagt - ingen skal komme å påstå at det er vondt/ikke vondt! For dere ja, kanskje, men ikke alle! Makan. Hater generalisering.

Hvis det frister til gjentagelse, Siton, så burde dere nok bruke langt tid på oppvarming og forspill, før dere forsøker litt etter litt med noe mindre enn penis, i begynnelsen. Jeg ville aldri brukt glidemiddel med bedøvende effekt, men det er jo opp til hvor og en. Er det så trassig å ha analsex at man må bedøves, så ser jeg faen ikke poenget!

Skrevet
Er det så trassig å ha analsex at man må bedøves, så ser jeg faen ikke poenget!

Enig i det, men nå har jo det store flertallet IKKE noe behov for bedøvelse da, så sant man gjør det riktig hehe..

Skrevet

En ting jeg ser blir skjeldent nevnt er hvilken stilling som er best ved analsex. Jeg og typen unersøkte på forhånd og fant en slags steg-for-steg oppgraderingsprosess. IKKE begynn i doggie, da spenner du musklene mest. Begynn med spooning, slapp av og mye glidemiddel. Så kan dere "oppgradere" til misjonæren. Neste er når du ligger på magen, og så kan dere begynne med "vanlig" doggie.

Fungerte for oss ;)

Bruk godt med tid og tålmodighet

Skrevet
En ting jeg ser blir skjeldent nevnt er hvilken stilling som er best ved analsex. Jeg og typen unersøkte på forhånd og fant en slags steg-for-steg oppgraderingsprosess. IKKE begynn i doggie, da spenner du musklene mest. Begynn med spooning, slapp av og mye glidemiddel. Så kan dere "oppgradere" til misjonæren. Neste er når du ligger på magen, og så kan dere begynne med "vanlig" doggie.

Fungerte for oss ;)

Bruk godt med tid og tålmodighet

Veldig sant, stillingene er viktige og virker forskjellig ja!

Skrevet

Jeg har aldri hatt vondt ved analsex - men så slapper jeg HELT av i musklene og forventer heller ikke at det skal gjøre vondt. Kan kjenne bittelitt ubehag idet han trenger inn, men så er det bare deilig.

Mye glidemiddel/olje og total avslapning er trikset.

Skrevet

ja det er veldig vanlig at analsex kan føles vondt, iallefall de første gangene.

Noen syns det er så smertefullt at de bestemmer seg for aldri mer forsøke igjen.

Nadre finner såpass tenning i handlingen i seg selv, at de velger å forsøke flere ganger og vil som regel erfare at det går bedre og bedre etterhvert.

Mennesker er ikke like. Noen er nok fra naturens side født "trangere" enn andre, også når det gjeelder analen, og noen har en lavere smerteterskel enn andre.

Analsex er jo ikke noe man "må" gjøre, det er fullt mulig å klare seg uten. Men dersom begge tenner på det, så kan det altså gradvis tilvennes.

Punkt 1, tenningen og lysten må være tilstede, ikke bare noe man gjør for å la gutten "få viljen sin".

Punkt 2, man kan begynne å varme opp og bruke god tid på det.... med finger, en lite dildo etc. Kanskje kan man over litt tid gradvis øke "størrelsen", fra å begynne med en finger, til to, så tre.... fra en bitteliten dildo til en litt større og så en litt større enn det igjen.

Glidemiddel er viktig. Unngå lange negler, skarpe kanter etc er også viktig. Gå varsomt frem. Før eller siden vil det ikke lenger være smertefullt. Men det kan kreve litt tilvenning.

Dessuten har det jo litt å si hvor "stor" han er også. Det er prisen en mann må betale dersom han er for stor, at kanskje må han innse at analsex kan bli litt trøblete.

Skrevet
Det er prisen en mann må betale dersom han er for stor, at kanskje må han innse at analsex kan bli litt trøblete.

Puh, jeg er større enn størst, og har aldri vært noe problem for det! Har en et lite monster i buksene bør en ikke gi jenta heele staken opp i stompen vettu :fnise:

Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet

Rævepuling er både bøgete og uhygienisk. Et jenterasshøl omkranset av hemorider og en kuk full av tarmbakterier er ingenting å hige etter.

Skrevet
Rævepuling er både bøgete og uhygienisk. Et jenterasshøl omkranset av hemorider og en kuk full av tarmbakterier er ingenting å hige etter.

Hahaha...Nei, det må du få lov til å synes :)

Bøgete...hmm, vet ikke om du er klar over det jeg, men gutt og jente er to ulike kjønn da..Jeg er hetrofil, så jeg snur meg f.eks etter jenteromper og syns de er pene..Men snur meg ikke etter gutteromper, det blir jo en helt annen ting. I følge din logikk kan du likesågodt sitte å råkline med en gutt (istedet for en jente) du da, gutter å har jo munn og tunge...

Skriver du på et sexforum kan du uansett spare deg for sånne latterlige fremstillinger, realt å ikke like f.eks analsex, men holdt argumentene forsåvidt saklig a!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...