Arwen Skrevet 27. juli 2003 #1 Skrevet 27. juli 2003 Jeg har en gammel barndomsvenninne som jeg snakker med et par tre ganger i året og som jeg møter kanskje en gang i året. Vi har kjent hverandre siden vi var syv, og hun er så og si den eneste av mine gamle venninner jeg snakker med. Er det unaturlig å invitere henne?
Montezuma Skrevet 27. juli 2003 #2 Skrevet 27. juli 2003 Synes ikke det er unaturlig. Mine beste venner er faktisk ikke de jeg ser oftest, men flere var i bryllupet like vel. Det er jo noe av greia med gamle, gode venner; man trenger ikke møtes hele tiden for at det spesielle skal fortsette å være der.
Maxine Grey Skrevet 27. juli 2003 #3 Skrevet 27. juli 2003 Jeg synes du kan invitere henne. Det at du har tenkt på det betyr mye. Nå som jeg er blitt skikkelig stor er det barndomsvennene som ligger mitt hjerte nærmest.
Snorkie Skrevet 27. juli 2003 #4 Skrevet 27. juli 2003 Synes også du kan invitere henne. Har også en barndomsvenninne som jeg ikke har kontakt med daglig som jeg har tankt å be. Selv om vi ikke sees så ofte, så kan vi prate om "alt" når vi først møtes. Eneste håret i suppa er kanskje at hun ikke kjenner noen andre av de inviterte da, bortsett fra foreldrene mine som hun har møtt for mange år siden...
Gjest Tex Skrevet 28. juli 2003 #5 Skrevet 28. juli 2003 Sier som de andre, har du nok mat og god plass, inviter henne!
Gjest Nikki Ikke innlogget... Skrevet 28. juli 2003 #6 Skrevet 28. juli 2003 Jeg synes du absolutt skulle invitere henne. Jeg har en barndomsvenninne som jeg har kjent siden hun ble født og vi har ikke hat noe særlig kontakt etter at jeg flyttet sørover da jeg var 9 år. Hun har riktignok god kontakt med min mormor ( da hun på en måte adopterte henne, siden hennes bodde 150 mil unna).. Uansett så var det 12 år siden vi så hverandre sist da vi møttes i påsken... Og det var som om vi aldri har vært fra hverandre. Og hun ble kjempeglad for invitasjonen. Hadde ikke snakket med henne på 12 år før jeg sendte invitasjonen. Så jeg sier bare inviter henne. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå