Gå til innhold

Noen som har bestilt sexleketøy fra Orion her?

Elita

Anbefalte innlegg

Bestilte litt av hvert for noen dager siden og gleder meg til det kommer! :D Men er det lang leveringstid? Fra andre leverandører får man mail når varene er sendt, gjør man det derfra og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte litt av hvert for noen dager siden og gleder meg til det kommer! :D Men er det lang leveringstid? Fra andre leverandører får man mail når varene er sendt, gjør man det derfra og?

Er kunde hos de. Men angrer på at jeg sa ja til å få sex reklame i posten... Og ikke finnes det "min side". Anb heller andre sex online butikker. Tror det tok over en uke før jeg fikk pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kunde jeg oxo.. Fikk pakken på under en uke jeg.. men det kommer jo sikkert av hvor mange bestillinger di har da på hvor fort pakken blir sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi
Er kunde hos de. Men angrer på at jeg sa ja til å få sex reklame i posten... Og ikke finnes det "min side". Anb heller andre sex online butikker. Tror det tok over en uke før jeg fikk pakken.

Er bare å sende en mail, så er det løst. Gjelder å være litt løsningsorientert...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å sende en mail, så er det løst. Gjelder å være litt løsningsorientert...;)

Er ikke løsningorientert jeg! :tongue:

*Takk for tipse, skal sende mail!* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

`begynner å bli noen år siden jeg bestilte fra Orion.

Men mitt inntrykk var at leveringer var rimelig kjappe og presise og aldri noe "svindel" eller tull. Men mellom en til to uker må man kanskje beregne.'

Men personlig synes jeg Orion har mye som er av "dårlig" kvalitet, og hvor man kan finne på Kondomeriet eller lign tilsbvarende produkter til samme pris. Og da får man "sett" varen på forhånd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Er dette en anonym måte å kjøpe sexleketøy? jeg bor fortsatt hjemme hos foreldrene mine og er litt drit hvis de finner ut hva jeg bestiller av det. har noen forslag over hvor jeg kan bestille anonymt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en anonym måte å kjøpe sexleketøy? jeg bor fortsatt hjemme hos foreldrene mine og er litt drit hvis de finner ut hva jeg bestiller av det. har noen forslag over hvor jeg kan bestille anonymt?

Du kan kjøpe fra Kondomeriet, Club4Shop, osv. Blir sendt anonymt. Kun merket som VIP service på pakken. Så trur neppe du vil få problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fikk varene ganske fort. fikk en del gartistingeri pakken også.men så hagler det inn med masse reklame fra de i ettertid.

Har ikke så lyst på å ta imot reklamen i ettertid, da jeg har folk til å ta inn posten en del for meg.

måtte selv skrive til de for å få slutt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest sissly

Hei

Har ganske dårlig erfaring med Orion jeg også, syns de sender ut alt for mye reklame som ikke er nødvendig og som gjør at de ikke er så anynome som de vil ha det til.

Er kjempefornøyd med en nettbutikk som har vært det siste året.

Den heter Rosakanin og de har en flott side, lett og finne fram, og ikke minst diskre levering og bra kundeservice. Både jeg og flere av mine venninner handler mye her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Siri_*

Hei!

Jeg har ikke noe erfaring med orion,men jeg har bestilt en del varer fra kosetid.no, og er positivt overrasket.får bekreftelse med engang jeg har kjøpt,og SENDT melding i løpet av et døgn, da har varene vært her 2 dager etterpå.De var veldig billig på mye i forhold til andre plasser.link til kosetid hvis noen vil sjekke det ut , http://www.kosetid.no . http://nytelse.no er også en bra butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...