Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg peilet meg inn på en gang i halv året..

Har langt hår og har aldri farget det, så jeg har aldri noe sterkt behov for å klippe meg. Men en liten stuss av og til skader ikke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig.

Har i en lengre periode hatt "sparesveis" til skuldrene som egentlig ikke krevde noe særlig. Men nå har jeg lugg og oppklippet hår som skal være litt "fluffy".

Klipper meg stort sett når mamma har tid. Da er det gratis og jeg VET at det blir veldig bra. Hun er perfeksjonist og veldig dyktig.

Det ideelle er vel å få seg en klipp annenhver måned (eller hver 6. uke), men jeg tror nok at det går 3 mnd mellom hver gang jeg setter meg i frisørstolen.

Skrevet

Klipper meg cirka hver 6. uke. Har halvlangt hår som fort blir flisete og tørt, så det er best å ha det noenlunde trimmet til enhver tid.

Skrevet

Prøver og få stusset håret en gang hver 6 måned.

Akkurat nå sparer jeg til langt hår.

Klipper pannluggen selv da den skal være kort og rufsete.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Klipper meg hver 5-6 uke, og farger håret ca. annenhver måned.

Dina

Skrevet

Klipper meg litt for sjelden til min frisyre... Jeg har kort-kort hår og bør klippe meg minst hver 6. uke, men det blir fort 8-9 uker mellom hver gang, og da ser det faktisk ustelt ut.. :oops:

Skrevet

Klipper meg ca hver 3. måned, men burde nok kanskje gjort det litt oftere. Forøvrig minner det meg på at jeg skal bestille time hos frisøren snart.

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

Klipper meg i snitt 1 gang i mnd.

Har en kort og tøff rufsete frisyre.

Gjest Helenius
Skrevet

Jeg klipper meg nokså sjelden... En gang hver 4. til 6. måned, avhengig av hvordan sveisen er. Jeg har hatt helt kort hår flere ganger, og da klipper jeg det oftere, men siden jeg har dårlig sveistålmodighet blir det som regel til at jeg sparer ut igjen. Sist jeg klipte meg var i mars, men nå skal jeg til frisøren igjen om en ukes tid. Håret mitt holder seg omsider i hestehale nå...

Gjest Gjesta
Skrevet

Annenhver måned stusser jeg håret selv...Er hos frisøren hver 4-6 måned. Har sparefrisyre så det er ingen problem å klippe det selv...

Når jeg skal klippe meg kort, da skal jeg bli flinkere til å stelle håret hoss frisøren.

Clea

Skrevet

Det blir vel altfor sjelden egentlig. Har langt hår, som jeg klipper max 2 (kanskje 3) ganger i året. :)

Skrevet

Jeg klipper meg og farger håret hver 6.uka ca. Har en farge som ikke er lik min egen i det hele tatt og ettervekst er grusomt!!

Gjest gjesta
Skrevet

Klipper meg hver skoleferie... Siden jeg nesten bare er hjemme da og mamma tydeligvis liker å betale :) Det blir vel sånn ca. annenhver måned det? Har halvlangt hår som skal bli enda lengre, men har sett tilfeller av jenter med laaaaangt superflisete hår og det er ikke pent.. Derfor tar jeg de flisete tuppene med en gang de kommer. Vil ikke ende opp sånn..

Gjest gjest1
Skrevet

Klipper meg når håret prøver å bestemme selv hvordan det skal ligge. Klipper meg selv med barbermaskina til gutta. Ikke helt barbus da, den har innstillinger helt ut til tre centimeter omtrent, og jeg tar det på to omtrent. Burde gjøre det i dag, for det er ikke noe sveis nå....

Skrevet

Jeg har halvlangt mørkblondt hår og går jevnlig til frisøren, ca. 1 gang i måneden. Da klipper jeg tupper, evnt former håret, og striper/farger.

Det er deilig å føle seg (og være!) velstelt!!

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Det varierer veldig.

Jeg har ikke klippet meg siden starten av januar, så i neste uke har jeg endelig klart å fått meg en time.

Skrevet

Prøver å klippe meg hver 6 uke, men ofte går det opp mot 8 uker.

Gjest the imp
Skrevet

jeg klipper meg hver 3.måned. Har ganske langt hår, men sparer til enda lenger. Burde sikkert klippe meg hver 6. uke, men det har jeg ikke råd til dessverre. Men håret mitt holder seg veldig pent, så jeg tror ikke det er noen krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...