Gå til innhold

Onanere sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bor sammen med en venninne.

Jeg er ganske sikre på at vi begge er ganske heterofile. Samtidig så har vi et ganske åpent forhold til sex. Vi prater en del om det og er begge ganske åpne på området.

På den måten er vi vel ganske klare på at vi begge onanerer/fingrer ganske ofte.

I det siste har min venninne (spøkefult) foreslått at vi skal gjøre det sammen. Altså ikke på hverandre, men hver for oss i samme rom.

Hun har også en gang tatt hånda ned i buksa og massert fitta men jeg var til stede(ikke noe ordentlig, men bare sånn kosing).

Uten at jeg tror jeg er veldig lesbisk, så blir jeg veldig våt av tanken på å gjøre dette. Å se en annen person tilfredstille seg selv..to kåte personer i samme rom, se en annen fitte "på den måten".

Og jeg blir også litt tent på å vise meg selv frem samtidig :sjenert:

Uansett; samtisig som jeg har lyst, så er jeg redd det blir litt rart etterpå. Vi er tross alt veldig gode venninner.

Hører jo om gutter som har hatt såkalt "runkering" og det gikk bra. Noen innspill på dette? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ingen erfaring med dette, men hadde absolutt gjort det.

Er heterofil.

Go for it!!

Skrevet

Jeg tror de fleste gutter som bedriver med "runkering" er ca. 14 år gamle. But what do I know?

Hvis du har lyst - så bare gjør det. Er dere gode venninner ser jeg ingen grunn til at vennskapet ikke skal overleve dette, hvis det blir en negativ opplevelse.

Skrevet

Hei

Hehe...runkering,...sånn ala fellesrunk hver torsdag ?? PS: ta med glidemiddel :fnise:

Dere må bare prøve og se, hun er nok like spent som deg

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

For en opphissende tanke!

Jeg hadde absolutt gått for det. Skulle ønske sjansen bød seg for min egen del før jeg giftet meg..

En fantasi jeg har hatt i mange år!

Ikke la sjansen gå fra deg, er mitt råd.. Venninneforholdet tåler nok dette!

Fortell gjerne hvordan det gikk etterpå.. :sjarmor:

Endret av Lince
Gjest MiaMor33
Skrevet

...får litt backlash fra 13-14-års alderen, da jeg og venninna onanerte sammen og i blant også hverandre, men ser ikke helt for meg en slik setting nå som voksen..

...men helt avgjort ganske opphissende å tenke på.. :sjenert:

Gjest Ludvig
Skrevet

Nå er det jo gått nesten tre uker! Har dere gjort det? Selv om jeg selv ikke kunne tenke meg å ronke med en mannlig venn, kunne jeg godt tenke meg å gjøre dette sammen med en dame. At to (eller flere) damer gjør dette sammen virker ihvertfall pirrende på meg!

Skrevet

Så morsomt å se at tråden min er hentet opp igjen.

Hehe...ja, vi har hatt "runkering" nå.

Vi gjorde det etter å ha vært på stranda. Det er vel noe med denne varmen.

Når vi kom hjem ble det i alle fall snakk om å gjøre "det".

Selv om jeg var ganske kåt, var det litt rart og kleint i begynnelsen. Litt sånn fomling og knising. Og vi gjorde det bare med hånda nedi trusa.

Det ble ganske fort ganske hett. Jeg kjente at det var skikkelig spennende og opphissende. Hadde lyst å se henne og vis meg frem samtidig.

Så trusene forsvant ganske fort. Fra da føltes det helt "naturlig". Bare to kåte mennesker liksom. Kjenne hvordan den gode følelsen steg gjennom kroppen mens jeg så at hun hadde det på samme måte. Spesielt opphissende var det å se på ansiktet hennes og høre lydene hun kom med.

Og selvfølgelig ble jeg tent av å se hvordan bevegelser hun gjorde med sine hender. Å se det på så tett hold og i real life, en annens våte fitte som ble fingra mot orgasme. Fikk en kjempesterk orgasme først selv...og ble litt satt ut. Men hun fortsatte, og det gjorde meg heldigvis kåt igjen. Vet ikke hvor mange orgasmer jeg endte opp, men det var mange.

Rett etterpå var det litt rart, men nå virker det som vi begge har "glemt det". Snakker ikke noe spesielt om det..og det fungerer egentlig helt greit;-)

Skrevet

Så bra! Spennende lesning for meg (og sikkert andre) som må holde dette på fantasiplan.

Flott at det fungerte for dere! :)

Hadde sikkert blitt fristet til å ta på og kjenne på også jeg, men det kom aldri på frågan for dere to, eller?

Ja til å leve ut fantasiene sine!

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

hehe, "runkering" er et reelt fenomen.

Gjest Ludvig
Skrevet
Så morsomt å se at tråden min er hentet opp igjen.

Hehe...ja, vi har hatt "runkering" nå.

Vi gjorde det etter å ha vært på stranda. Det er vel noe med denne varmen.

Når vi kom hjem ble det i alle fall snakk om å gjøre "det".

Selv om jeg var ganske kåt, var det litt rart og kleint i begynnelsen. Litt sånn fomling og knising. Og vi gjorde det bare med hånda nedi trusa.

Det ble ganske fort ganske hett. Jeg kjente at det var skikkelig spennende og opphissende. Hadde lyst å se henne og vis meg frem samtidig.

Så trusene forsvant ganske fort. Fra da føltes det helt "naturlig". Bare to kåte mennesker liksom. Kjenne hvordan den gode følelsen steg gjennom kroppen mens jeg så at hun hadde det på samme måte. Spesielt opphissende var det å se på ansiktet hennes og høre lydene hun kom med.

Og selvfølgelig ble jeg tent av å se hvordan bevegelser hun gjorde med sine hender. Å se det på så tett hold og i real life, en annens våte fitte som ble fingra mot orgasme. Fikk en kjempesterk orgasme først selv...og ble litt satt ut. Men hun fortsatte, og det gjorde meg heldigvis kåt igjen. Vet ikke hvor mange orgasmer jeg endte opp, men det var mange.

Rett etterpå var det litt rart, men nå virker det som vi begge har "glemt det". Snakker ikke noe spesielt om det..og det fungerer egentlig helt greit;-)

Dette hørtes deilig ut. Jeg blir faktisk ganske kåt av å lese det....

Si fra om dere ønsker mannlige medlemmer i "runkeringen".

Skrevet

Høres fantastisk opphissende ut! Er nok mange her som gjerne skulle vært flue på veggen...

Blir det en engangsgreie, eller tror du dere kommer til å gjøre det igjen?

Skrevet
Så bra! Spennende lesning for meg (og sikkert andre) som må holde dette på fantasiplan.

Flott at det fungerte for dere! :)

Hadde sikkert blitt fristet til å ta på og kjenne på også jeg, men det kom aldri på frågan for dere to, eller?

Ja til å leve ut fantasiene sine!

Takk for det:-)

Nei, det ble aldri aktuelt der og da...selv om det sikkert streifet tankene mine. Følte vel kanskje at vi hadde tatt leken lang nok der og da.

Men sånn i ettertid har jeg fantasert mye om hva hun gjorde med seg selv. Og (litt flaut) tente veldig mye på hvordan hun gjorde det med seg selv. Så jeg har tenkt mye på hvordan det hadde vært å kjenne hånda hennes mellom mine bein. At hun hadde gjort det på samme måte, bare med fitta mi i stedet.

Hehe..blir nesten litt flau av det når jeg skriver det, men det er en deilig og litt ego fantasi.

Gjest Kvasi
Skrevet
hehe, "runkering" er et reelt fenomen.

+1

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Så spennende of få leve ut en slik fantasi.

Jeg fantaserte om noe slikt når jeg lå og solte meg i dag, etter jobb.

Jeg liker også å se på menn når de gjør det. Det er noe med det å se på noen som bringer seg selv til nytelse og orgasme.

Det er en pirrende tanke.

Håper det skjer meg også..

Jente23

Skrevet
Så spennende of få leve ut en slik fantasi.

Jeg fantaserte om noe slikt når jeg lå og solte meg i dag, etter jobb.

Jeg liker også å se på menn når de gjør det. Det er noe med det å se på noen som bringer seg selv til nytelse og orgasme.

Det er en pirrende tanke.

Håper det skjer meg også..

Jente23

Spennende tanke. Kunne nok tenkt meg litt av det samme, men helst med jenter, ikke andre menn. Det å vise seg mens man får orgasme er noe som tenner meg veldig hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er mann, men har gjort tilsvarende et par ganger tidligere.

Jeg føler meg ikke egentlig biseksuell i det hele tatt, men det ga likevel et slags kick å være i samme rom som gjør det. Litt tabu liksom å se en annen fyr runke den harde kuken sin til det spruter.

Ganske stor forskjell på menn også...både på str, hvordan man runker, og selvfølgelig på sædspruten.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke tenkt tanken før. Men dette var fantastisk lesning. Har kjæreste, men ble litt opphisset nå. :sjenert:

Gjest Gjest_Grete_*
Skrevet

En pirrende drøm..

To venninner av meg koste seg sammen i et solarium. hver for seg.

De lå vist mot hverandre og fingret.

Som jeg forsto var det veldig opphissende.

grete

Gjest Gjest
Skrevet

Har Lena80 mistet passordet? Hehe. Mange likelydende innlegg i disse trådene, som alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...