Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet

Har alltid hatt hard hud, og noe som ligner på vorter som går innover under føttene. Er kraftig irriterende, og ikke minst stygt. Har kjempehard hud på høyre hælen, og venste storetåen. På venstre hæl har jeg en "innover vorte", og på høyre storetå og under lilletåen har jeg det.

Er også innimellom gul under føttene.

Noen kremer e.l jeg kan gjøre for å få det vekk? Tenkt på å kjøpe sånn vorte krem som fryser vortene, men ettersom at de går innover tror jeg det blir litt vannskelig..

Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville gått til fotpleier først, jeg, så får du "tatt" føttene skikkelig og får gode råd om stell i fremtiden :)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Okei, koster dette mye? Og hvor ligger evt fotpleiere? Bor i relativt liten by.

Skrevet

Koster noen hundrelapper - litt avhengig av hvor du bor og hvilken behandling du velger, men er absolutt verdt det!

Google fotpleier eller fotterapeut og stedet du bor, så finner du sikkert noen ikke så altfor langt unna :)

Skrevet

Sånne vorter som går innover, er det det som kalles liktorner? Eller er det noe annet igjen kanskje.

Skrevet

Du må file (i verste fall skjære) bort den harde huden, det nytter ikke å bare smøre krem utenpå. Hvis du har lite erfaring med sånt kan det absolutt være lurt å gå til fotpleier først, da blir det sikkert mye lettere å vedlikeholde etterpå. (Pluss at det er utroooolig deilig å bli dullet med på den måten!)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Er litt skeptisk til at noen skal holde på med føttene.

Jeg er ekstremt (!) kilen, og sparker til med en gang noen er i nærheten av føttene mine. Kjæresten har prøvd å massere føttene hardt, men kiler like mye fordet.. aner ikke hvor mange ganger jeg har sparket han i annsiktet, og er litt nervøs for å sparke en fotpleier i annsiktet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...