Jens Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 samtidig med sønnen min? Finnes det noe sted jeg kan finne alle barn som sogner til den skolen sønnen min sokner til som er født i 2005?
Rotemor Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror ikke du får noe register fra kommunen på det. Men kan tipse om barnehager i nærheten av skolen...
Mamalama Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Jeg tror ikke du får tak i en slik liste. Barn som er født i 2005 er jo ikke skrevet inn i skolen enda, så en slik liste er vel neppe laget? Det er uansett veldig strengt ift utlevering av slike lister. Skolen har jo ikke lov til å dele ut klasselister til barn som går på skolen engang, uten at foreldrene har godkjent det først... Regner da med at barnehager heller ikke leverer ut navnelister da.
Rotemor Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Jeg tror ikke du får tak i en slik liste. Barn som er født i 2005 er jo ikke skrevet inn i skolen enda, så en slik liste er vel neppe laget? Det er uansett veldig strengt ift utlevering av slike lister. Skolen har jo ikke lov til å dele ut klasselister til barn som går på skolen engang, uten at foreldrene har godkjent det først... Regner da med at barnehager heller ikke leverer ut navnelister da. , barnehgaer leverer ikke ut lister. Det var ikke det jeg mente. Men det er et sted å gå for å bli kjent :-)
Mamalama Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 , barnehgaer leverer ikke ut lister. Det var ikke det jeg mente. Men det er et sted å gå for å bli kjent :-) Skjønner. Men TS spurte hvor han kunne finne ALLE barn som sokner til skolen og som er født i 2005 . Da regner jeg med at man må operere med lister, og det får de jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå