womenwomen Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror de aller fleste treffer sine partnere , nye kjærester ute på byens uteliv , pub , bar , disco osv Det er vell ganske naturlig - at det skjer i festlige sammenhenger når folk nyter alkohol og er i sjekkehumør . Syns nå litt synd i alle de single som ikke klarer finne seg noen . Jeg syns de burde gå ut - istede for å sitte hjemme i helgene - om de skal finne seg dame eller mann .Hvorfor sitter så mange single hjemme ? Og samtidig lurer på hvorfor de ikke klarer å finne seg partner ? Hvor har dere truffet deres partnere - i hvilken sammenhenger , eks på Rema 1000 ? På Pub ? Firmafest ? osv Jeg har truffet alle mine typer på fester og på byen...jeg ! Også mine venner har det .
la Flaca Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Traff mannen min på byen, rett før stengetid. Etter det gjorde vi alt det man ikke skal gjøre hvis man er seriøst interessert i noen, og likevel ble resultatet:
Gjest najki Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Første gang jeg traff min samboer var på en pub. Vekslet et par ord, og syntes han var veldig blid og trivelig, men tenkte ikke mer på det. Vi bodde da i forskjellige byer, og tenkte absolutt ikke på noen kjæreste. Så møttes vi igjen en måneds tid eller to senere på en bortekamp (fotball). Vi er begge utrolig fotballinteressert, og fant tonen med det samme. Icebreakeren hadde vi jo unnagjort tidligere på puben, så det meste gikk glatt. Satt sammen på bussen hjem, kjemien stemte, og avtaltes å møtes etter et par dager igjen. Da var det gjort! Nå, snart fire år senere, er vi fortsatt like, om ikke mer, glade i hverandre, og har fotballen som en fin hobby sammen.
Gjest lillagubban Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Traff min gjennom venner, altså hilste på ham på fest hos venner ol; han gikk i klasse på vgs med mange av mine beste venninner. Vi traff hverandre også ofte ute; også inviterte han meg på date, også ble vi sammen. Tror ikke jeg ville vært like åpen til et forhold til ham hvis det ikke hadde vært for at vi har felles venner; liker at man på en måte har en "garanti" for at han er ålreit. Vi "hooka" på en måte ute, sidne det var der vi flørta, utveksla nummer og avtalte videre dating, men ville ikke syntes det var like trygt med en fyr jeg ikke ante hvem var. Så sjekking på byen av tilfeldige personer er for min del mer uaktuelt enn å bli sammen med noen som du møtte gjennom noen andre du kjenner. En eks traff jeg på folkehøgskole (var omtrent kjærstegaranti der med så stort flertall jenter; alle guttene fikk seg dame i løpet av året), en annen eks gikk jeg i klasse med på høgskolen.
Fun Light Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Møtte min kjære på internett, sjekkesiden finnenvenn.no! Vi er lykkelig gift og venter vår førstefødte snart!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Møtte kjæresten min på nett. Ingen ren sjekkeside, bare for å ha sagt det... Etter et par brev fram og tilbake, satt han bare i hjertet og hodet mitt. Vi møttes ikke før etter 3-4 måneders kontakt på nett og telefon, men det var full klaff fra første stund Nå har vi snart vært sammen et år, og vi flytter sammen så fort det er praktisk mulig
Riskrem Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Venninnen min inviterte meg på nyttårsfest sammen med noen venner av henne. Traff han som etter hvert ble kjæresten min der. Vi så ikke hverandre igjen før ca åtte måneder senere. Da ble vi venner og sakte men sikkert utviklet vennskapet seg til kjærlighet. Nå har vi vært sammen i tre måneder
NoAngel Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 aldri møtt en jeg har blitt sammen med på byen eller på fest.. men har møtt mine 2 siste kjærester i world of warcraft...
Sheenaca Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Jeg traff min kjære på nett, han traff meg i butikken. Det vil si, jeg jobbet på lokalbutikken, og han oppdaget meg der og kom til stadighet innom for å kikke på meg...sier han :gjeiper: Jeg fulgte som regel ikke så nøye med på kundene (hilste hyggelig, snakket med dem, ga all service jeg kunne, og glemte dem så i det øyeblikk de gikk ut døren ^^), så han kan ha vært innom daglig uten at jeg la merke til det. Han turte ikke snakke til meg, stakkar. Men så kom han tilfeldigvis over siden min på et av disse nettsamfunnene á la facebook, og tok kontakt der. Vi snakket litt på msn, og første jeg møtte ham hadde han disket opp med middag. Vi brukte et par måneder på å bli kjent og gjorde bare "venneting" sammen, men så klarte vi ikke lenger å overse at det var noe mer der. Nå har vi vært sammen i tre år. Den dag idag er det fortsatt han som lager middag...
Sal888 Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 Jeg tror de aller fleste treffer sine partnere , nye kjærester ute på byens uteliv , pub , bar , disco osv Det er vell ganske naturlig - at det skjer i festlige sammenhenger når folk nyter alkohol og er i sjekkehumør . Syns nå litt synd i alle de single som ikke klarer finne seg noen . Jeg syns de burde gå ut - istede for å sitte hjemme i helgene - om de skal finne seg dame eller mann .Hvorfor sitter så mange single hjemme ? Og samtidig lurer på hvorfor de ikke klarer å finne seg partner ? Hvor har dere truffet deres partnere - i hvilken sammenhenger , eks på Rema 1000 ? På Pub ? Firmafest ? osv Jeg har truffet alle mine typer på fester og på byen...jeg ! Også mine venner har det . Det at single sitter hjemme er vell akkurat fordi byen/fest ikke er det ultimate stedet å finne noe seriøset. Hvor har det blitt av alle de du har truffet på fest? Du burde kanskje revurdere arena...
Troyamin Skrevet 11. juni 2009 #11 Skrevet 11. juni 2009 Jeg traff min kommende mann på en fest hos ei venninne. Begge to var edru fordi vi var sjåfører den kvelden. Han inviterte meg hjem til han for å se over bilen min neste dag. Jeg luktet lunta og var klar for litt action Det som bare skulle være en natts opplegg ble fast forhold og etter snart tre år; giftemål
Anglofil Skrevet 11. juni 2009 #12 Skrevet 11. juni 2009 Jeg traff forloveden min over nettet, da jeg ikke er spesielt glad i å feste eller dra ut på byen o.l. Mvh Yvonne
Gjest Bygdedyret Skrevet 11. juni 2009 #13 Skrevet 11. juni 2009 Da jeg var tenåring traff jeg kjærester på fest, senere har jeg truffet de jeg har blitt sammen med gjennom venner og på jobben. Eksen traff jeg gjennom jobben og vi var sammen i 20 år. Jeg har ikke funnet noen på byen, og har heller aldri vært noen ut-på-byen-type men har funnet meg kjærester likevel. Jeg tror ikke alle single sitter hjemme i sin stue og at det er grunnen til at de ikke finner seg noen å være sammen med.
Violetsky Skrevet 11. juni 2009 #14 Skrevet 11. juni 2009 Jeg traff kjæresten min på fest, for et år siden i dag! Ingenting spesielt skjedde den kvelden, bare prating og småkyssing. Dette var på den siste festen før sommeren i studiebyen og vi skulle reise hjem til hvert vårt hjemsted (som heldigvis ikke er så langt fra hverandre). Vi snakket sammen hver eneste dag på sommeren og traff hverandre noen ganger, og når vi var tilbake i studiebyen ble vi sammen
FantasDick Skrevet 11. juni 2009 #15 Skrevet 11. juni 2009 Vi møttes på jobben. Han var min overordnede, og vi hadde jobbet sammen en ukes tid da vi (planlagt) møttes på byen. Overstadig beruset og med tro på meg selv tok jeg like greit tak i han og ga han et kyss, og jammen fikk jeg ikke ett tilbake - noen laaange sekunder etterpå. Etter 3 timer med klining i sofaen på utestedet dro vi hjem til han. Vi gjorde som Flaca - det man ikke skal - men to dager senere fortalte han både meg og kompisene stolt at vi var kjærester. Greit nok, men jeg hadde egentlig ikke fått med meg akkurat det. Nå har vi vært sammen i et par år og skal gifte oss.
Afaia Skrevet 11. juni 2009 #16 Skrevet 11. juni 2009 Singel nå da, men min xsamboer og xkjæreste traff jeg begge på nett. Han jeg "holder på med" nå er en jeg har studert med som nå er min nabo.
Rexina Skrevet 11. juni 2009 #17 Skrevet 11. juni 2009 Har møtt mine tidligere kjærester gjennom felles venner. Han jeg er sammen med nå er intet unntak:)
waco Skrevet 11. juni 2009 #18 Skrevet 11. juni 2009 Hun jeg bor sammen med nå, var tidligere naboen min! Man behøver ikke alltid gå lengere enn til oppgangen for å finne partner...
Gjest Glør Skrevet 11. juni 2009 #20 Skrevet 11. juni 2009 Hun jeg bor sammen med nå, var tidligere naboen min! Man behøver ikke alltid gå lengere enn til oppgangen for å finne partner... Samme her, er samboer med den kjekke nabogutten, så vi møttes ganske tilfeldig. Ellers har jeg aldri møtt noe menn på byen, der er det bare sleskete mannfolk som skal danse tett på første låt. Jeg har møtt mine via felles jobb/skole eller felles venner, eller helt tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå