En som vet Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Overskriften sier vel alt... Jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det sist gang, er tre år siden nå, men synes jeg husker at jeg søkte før jeg fikk vite om jeg hadde kommet inn. Men kan selvfølgelig være jeg husker feil. Når jeg gikk inn på min side på lånekassen og skulle til å søke, stod det at jeg ikke måtte sette opp feil studiested, derfor ble jeg litt usikker. Jeg vet jo ikke enda om jeg har kommet inn. Hadde vært så deilig å bare kunne søkt nå og få det ut av veien! Hater å gå rundt å tenke på ting jeg må huske...
Gjest SmallTalk Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Du kan søke, men pengene vil ikke bli utbetalt før studiestedet bekrefter at du er student der.
Sandie Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Du kan søke når du har fått bekreftet studieplass. Se her: http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend.../Slik-soker-du/ Pengene blir utbetalt først etter at du har betalt semesteravgift ved studiestedet.
ninuska_ Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Du kan søke allerede nå - jeg søkte i juni ifjor før jeg visste om jeg kom inn - og ingen får utbetalt penger før i august uansett etter at man har betalt semesteravgift. Jeg tror man kommer litt opp i køen - jeg fikk hvertfall studielån før venninna mi som måtte vente litt.. Kan hende det var en ren tilfeldighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå