Gjest Barneselskap Skrevet 27. juli 2003 #1 Skrevet 27. juli 2003 Skal ha selskap til min 4-årige datter og lurer på hva som er populært av kaker. Det blir nok en sjokoladekake evnt. sjokolademuffins siden det er hennes favoritt, men jeg skal bake flere! Det blir både til bursdag hjemme og ha med i bhg.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #2 Skrevet 6. april 2014 Sjokoladekake slår aldri feil. Anonymous poster hash: cf0db...6d3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Her er faktisk kringle veldig populært! Hehe. Bløtkake er jo godt? Anonymous poster hash: b0a68...fb8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Til jenter på den alderen er pynt ofte viktigere enn smaken. Pynt og farge. Småunger sloss om rosen på kaka. Så muffins med artig pynt på hver, er en slager. Bruk små muffinsformer, lag rosa og lilla og hvit glasur, pynt med alt fra sølvkuler til små sjokoladekyss. Eller en seigmann! Anonymous poster hash: 0e579...671
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Banankake Anonymous poster hash: 2a3ac...4d0
skruf Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Muffins med rosa glasur og pynt:) Sjokoladekake er også populært. Har ikke brukt å ha gjærbakst i barneselskap her, men de fleste barn liker kanelsnurrer... Til barnehagen (hvis det ikke er en sukkerfri barnehage) så ville jeg bakt langpannesjokoladekake og sendt med.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Haha! Ser nå alderen på tråden. Ettersom 4-åringen er femten år gammel i år, så er hun kanskje mer interessert i pizza med venninnene i kjellerstua, og litt mindre kaker i barnehagen sin... Jeg ble lurt fem på. Anonymous poster hash: 0e579...671 5
ma1992 Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 kanelbolle og sjokladekake er alltid en sikker vinner kanskje sånn prinsessekake
minister-mio Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 "Hva har du gjort i helgen a?" "Svart på eldgamle tråder på kvinneguiden" 1
Mitral Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Haha, gammel tråd men fikk sånne gode assosiasjoner til barnebursdagene da jeg var små. Mamma bakte bestandig bamse av bolledeig. Magen så ut som et julebrød, med små boller til hender, føtter og ører. Pyntet med nonstop og melis. Suksess hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå