Drmjente Skrevet 10. juni 2009 #1 Del Skrevet 10. juni 2009 I forbindelse med at vi skal på cruise skal vi ha 3 dager i Miami både før og etter cruiset tenker vi. RCCL har en bra avtale med Miami Beach Resort & SPA så vi ønsker å gå for dette tilbudet vi har fått. Men da jeg googler hotellet får jeg så varierende "reviews" på dette hotellet. Alt fra topp til at noen aldri vil tilbake. Noen som har vært der? Vi har ikke all verdens krav for skal bruke lite tid på rommet, men ønsker jo et rent og forholdsvis pent rom og ålreit basseng. Hører gjerne fra dere hvis noen har bodd på dette hotellet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 10. juni 2009 #2 Del Skrevet 10. juni 2009 Har du sett på tripadvisor.com? Pleier å bruke den siden før jeg bestemmer meg for hotell. Pleier ikke å se på karakterene, da folk har så forskjellig grunnlag for å sette dem. Leser heller teksten mht renslighet, service og lokasjon. Som oftest er de dårligste anmeldelsene gitt på bakgrunn av en enkeltepisode, og de beste kan gjerne være fordi de fikk en god pris på rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. juni 2009 #3 Del Skrevet 15. juni 2009 Vi lå her i sommer, to netter. Det var vel helt ok, men ikke noe å juble over. Det var kort vei til stranda, da:) Det startet med at lugarguttene greide å ødlegge den ene kofferten vår, med å røske den opp alle trappene. på rommet var ikke doen vasket, noe vaskedamene nektet for når vi spurte om de kunne vaske over. det var ikke frokost med i det vi bestilte, så den kan jeg ikke uttale meg om. helt greit rom, men lite (familierom). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå