Emiliane Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hva slags mat skal man spise før og etter trening. Hører hele tiden snakk om proteiner og karbohydrater, men vet ikke hva som er godt for hva i treningssammenheng (har aldri interessert meg tidligere). Jeg sykler 2-3 ganger i uken og tar i tillegg styrkeøvelser for mage / rygg, rumpe og lår. Noen innspill?
Kenneth199 Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Hva er målet ditt med trening? opp eller ned i vekt? Etter en hard styrkeøkt så passer jeg alltid på å få noe mat i meg. Enten en shake eller havregryn med protein pulver for å få litt energi i kroppen samt starte restitusjonen. Mitt mål er opp i muskelmasse/vekt, dermed spiser jeg deretter.
triino Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Jeg lurer på det samme egentlig Mitt største ønske er å gå ned i vekt, men også å stramme opp litt Jeg har hørt at riktig kosthold er 80% av treningen.. dermed sliter jeg litt, siden jeg ikke er noe god på hve jeg skal spise og ikke.. Jeg tror aldri jeg hadde klart å begynne å telle alle kallorinene på det jeg spiser.. Men jeg blir så frustrert, for noen sier den og den maten er sunn, mens andre sier den er usunn.. WHAAT? Hva i sørn skal jeg spise??? : o
Chanel.No5 Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Les igjennom artiklene i denne tråden! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=420550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå