Gå til innhold

Hvilke kaker og gjærbakst er populære til barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Barneselskap
Skrevet

Skal ha selskap til min 4-årige datter og lurer på hva som er populært av kaker. Det blir nok en sjokoladekake evnt. sjokolademuffins siden det er hennes favoritt, men jeg skal bake flere! Det blir både til bursdag hjemme og ha med i bhg.

• 16 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 482de...7e9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dytt

Lol!

Anonymkode: 79a88...c4a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dytt

:hoho: Du vet fortsatt ikke hva du skal ha i selskapet, 17 år etter? Nå er hun 21 og da foreslår jeg napoleonskake og vørtekake. Det slår nok an. 

Skrevet

Nesten 20 år gammel tråd..? Vi for da håpe at ts fant utav det... :P 

AnonymBruker
Skrevet

Alle barn liker gode, luftige hveteboller. Viktig at de er luftige og gode, dvs man må bruke veldig lett hånd når man baker dem ut. Utrolig mange serverer boller som er harde som stein. 

Av bolledeigen kan du også lage skolebrød med vaniljekrem, melis og kokos, eller kanelsnurrer. 

Anonymkode: b53bd...da5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev:

Nesten 20 år gammel tråd..? Vi for da håpe at ts fant utav det... :P 

Heisan. Der gikk jeg rett i baret. :hoho: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at med 4-år gamle jenter så spiser de stort sett lite kake. Det er så mye som skjer rundt dem i et barneselskap at de ikke har tid til å spise opp alt.

Men sjokoladekake/muffins er selvfølgelig populært!

Det aller beste tipset mitt er å pynte maten så mye som mulig! Det beste 4-åringer vet er kaker som ser fancy ut, helst med MASSE godteri på toppen! Gjerne noe litt kulere enn seigmenn og nonstop.

Selv ville jeg laget sjokomademuffins med hjertestrøssel og Lovehearts, helt vanlige boller med litt glasur og strøssel i fine farger på, og en kake med et stilig tema på toppen. 

Anonymkode: 5e6d1...af6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heisan. Der gikk jeg rett i baret. :hoho: 

Sånn kan det gå en lørdagskveld på kg..:ler:

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2003 den 22.33, Gjest Barneselskap skrev:

Skal ha selskap til min 4-årige datter og lurer på hva som er populært av kaker. Det blir nok en sjokoladekake evnt. sjokolademuffins siden det er hennes favoritt, men jeg skal bake flere! Det blir både til bursdag hjemme og ha med i bhg.

Min 4-åring er sær og liker kun vanlige muffins (lyse eller sjokolade) og brownies.

De fleste barn liker sjokoladekaker, boller,Oreo-kake,cookies med sjokoladebiter. 

Noen liker gulrotkake og gelé. 
Barn spiser ikke så store mengder kake er min erfaring,du trenger ikke så mye. 

Anonymkode: a963c...7a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...