Gå til innhold

Hvilke kaker og gjærbakst er populære til barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Barneselskap
Skrevet

Skal ha selskap til min 4-årige datter og lurer på hva som er populært av kaker. Det blir nok en sjokoladekake evnt. sjokolademuffins siden det er hennes favoritt, men jeg skal bake flere! Det blir både til bursdag hjemme og ha med i bhg.

• 14 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokoladekake som du nevner, pleier å fungere. Muffins og boller er også slagere.

Anonymkode: 03365...acf

• Liker 1
Skrevet

Spurte fireåringen min. Han ville hatt sjokoladekake og bløtkake. 

Jeg ville gått for de enkle slagene. Unger blir ikke så imponert over oreokaka di, men blir veldig imponert over sjokoladekaka med masse seigmenn og strøssel ;) 

• Liker 1
Skrevet

Nå er vel også 18-årsdagen vel overstått...:P

Anonymkode: 2b63c...bfc

• Liker 7
Skrevet

Sjokoladekake, muffins, boller, cookies. Ikke noe fancy, bare enkelt og greit. Mange uker liker ikke kake engang.

• Liker 1
Skrevet

Sånn av erfaring spiser de mest potetgull eller godteri evt gele. Sluttet å bake noe særlig til de da de har det for travelt til å spise. Men alt som kan puttes rett i munnen er topp. Mini kanelsnurrer, muffins, cAke Pops, gelesnegler, svele, vafler, små kopper med popkorn/skruer, pizzssnurrer, innbakte pølser i biter, ostesmørbrød lags i vaffeljern.  topp gjerne det meste med snop, kaker som kan deles på forhånd i små biter eller porsjonsdesserter i engangsglass. Elsker å bake, men de små vil heller leke og gå selv til bordet når de vil ha litt snacks

• Liker 1
Skrevet

Sånn av erfaring spiser de mest potetgull eller godteri evt gele. Sluttet å bake noe særlig til de da de har det for travelt til å spise. Men alt som kan puttes rett i munnen er topp. Mini kanelsnurrer, muffins, cAke Pops, gelesnegler, svele, vafler, små kopper med popkorn/skruer, pizzssnurrer, innbakte pølser i biter, ostesmørbrød lags i vaffeljern.  topp gjerne det meste med snop, kaker som kan deles på forhånd i små biter eller porsjonsdesserter i engangsglass. Elsker å bake, men de små vil heller leke og gå selv til bordet når de vil ha litt snacks

Skrevet

Hovedinnlegget er fra 2003...

Skrevet

Jeg har 2 gutter på 2 & 6 år, de elsker gulerotkake.

Skrevet

Her i huset er Toro sin sjokoladekake favoritten. Den går ned på høykant av de små. 

Jeg har prøvd mer avanserte kaker, men de er ikke like populære blant de små. 

Jeg tenker at til sin egen bursdag får det være greit å oppfylle ønskene pølser, sjokoladekake og Cola. Så kan vi voksne kose oss med de litt mer avanserte kakene. 

Skrevet

Sjokoladekake med Seigmen og nonstop, og gele med vaniljesaus, is med strø, og smågodt.

Anonymkode: 4fd85...93c

Skrevet

Mine elsker nybakt hvetestang med eggekrem og melis. 

Skrevet

Surmelkskake med sjokoladesmørglasur, pynts med seigmenn og nonstopp!

Anonymkode: a45c0...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...