Gjest cybergirl Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hva tror dere? Er det etterspørsel etter klær i store str. (eks. xl, 2xl, 3xl) eller helst bare i vanlige str. (s, m, l). Lurer veldig på hva det er størst etterspørsel etter..
LilleSiri Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Selv om andelen overvektige har økt betraktelig, tror jeg det helt klart fremdeles er flest som bruker vanlige str
Totten Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Ja, selvsagt er det etterspørsel etter klær i store størrelser. Etterspørselen etter klær i "normale" størrelser er klart større, men med tanke på det dårlige tilbudet av klær i store størrelser så vil jeg tro at butikker med litt kule, store klær burde kunne gå bra. Gj.snittsvekten i Norge er vel fortsatt på vei oppover, og stadig flere kommer ikke inn i klærene i de typiske kjedebutikkene (særlg de som er rettet mot unge. Damebutikker har vel stort sett større størrelser). Hvis man ser bort i fra Lindex, KapAhl osv. (som selger mye kjerringklær, hvertfall i den store avdelingen) så er det ikke mange butikker med store størrelser (hvis vi ser bort i fra nettbutikker). Så jeg vil helt klart tro at det er et marked for butikker med store størrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå