Gå til innhold

marked for store str.?

Gjest cybergirl

Anbefalte innlegg

Gjest cybergirl

Hva tror dere? Er det etterspørsel etter klær i store str. (eks. xl, 2xl, 3xl) eller helst bare i vanlige str. (s, m, l). Lurer veldig på hva det er størst etterspørsel etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om andelen overvektige har økt betraktelig, tror jeg det helt klart fremdeles er flest som bruker vanlige str :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt er det etterspørsel etter klær i store størrelser. Etterspørselen etter klær i "normale" størrelser er klart større, men med tanke på det dårlige tilbudet av klær i store størrelser så vil jeg tro at butikker med litt kule, store klær burde kunne gå bra. Gj.snittsvekten i Norge er vel fortsatt på vei oppover, og stadig flere kommer ikke inn i klærene i de typiske kjedebutikkene (særlg de som er rettet mot unge. Damebutikker har vel stort sett større størrelser). Hvis man ser bort i fra Lindex, KapAhl osv. (som selger mye kjerringklær, hvertfall i den store avdelingen) så er det ikke mange butikker med store størrelser (hvis vi ser bort i fra nettbutikker). Så jeg vil helt klart tro at det er et marked for butikker med store størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...