linel Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hei! Noen som vet hvor jeg får kjøpt julekuler i juni? Prøver å finne helt blanke glasskuler som jeg skal bruke til bordkort... og tror nok at det billigste hadde blitt julekuler! Men de fleste butikker har jo pakket dette laaangt vekk nå....
Pebbles Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Såg noen glasskuler som var beregnet til pynt på Nille i dag, kanskje de kan brukes?
Ennovy Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Black Design har noen klare glasskuler. Men de er hule, med en hull så man får lagt et te-lys inni.
lilleanda Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Panduro er jeg ganske sikker på at har, iallefall i nettbutikken. Ikke så dyrt heller.
linel Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2009 Takk for gode tips alle sammen! Dere er gode!
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Godt mulig de har en del på ebay som kan brukes også Jeg kjøpte noen fine glasskuler på Nille for litt siden. De hadde en liten åpning til å sette telys i, men tror slike kan funke veldig bra som bordkort Lykke til, og håper du finner det du er ute etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå