miss dolly Skrevet 10. juni 2009 #1 Del Skrevet 10. juni 2009 heisann! har tenkt en stund at jeg skulle hatt min egen prøverdagbok, etter å ha smuglest i andre sine... så her er den! litt info om meg/oss: jeg er 28 år og giftet meg i vinter med min kjære. min kjære er 30 år. vi har hus, bil og alt det der, og prøvingen nå er nøye planlagt. kanskje litt for planlagt... sluttet på p-pillene i februar. periodene har deretter vært slik: 1. periode: 32 dager mellom mensen (slik var det og før jeg startet på p-piller) 2. periode: 47 (!!) dager mellom mensen ingen av disse periodene prøvde vi. men nå, i 3 periode, prøver vi... første dag i siste mens var 15. mai. er veldig usikker på når jeg har el. dette skyledes vel periode 2... tok ingen tester for å finne el, så det er jo ikke sikkert jeg har hatt det enda en gang... så nå går dagene med til å vente... venter på symptomer eller på mensen blir veldig glad hvis andre ønsker å komme med sine erfaringer og kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. juni 2009 #2 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei og velkommen hit!! Så gøy med nye prøvere!! Håper det ikke tar alt for lang tid for dere! :-) Lykke te videre, ska titte innom me gjevne mellomrom. Tihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei og velkommen hit!! Så gøy med nye prøvere!! Håper det ikke tar alt for lang tid for dere! :-) Lykke te videre, ska titte innom me gjevne mellomrom. Tihi! takk for det dette er jo tross alt første pp, men merker hvor sinnsykt opptatt jeg er av symptomer ol.... helt sykt! regner jo selvsagt med å bruke litt tid på å få det til, men tror samtidig jeg blir veldig skuffet når TR dukker opp. leser jo litt i andre prøverdagbøker og, og virker som det er en fellesnevner: at når man først prøver så blir man utrolig opphengt i det... som sagt kjenner jeg jo etter symptomer og går og håper at jeg feks skal være kvalm osv. komisk. har de siste dagene merket at jeg har litt vondt nederst i magen. og hvis jeg kjenner ekstra godt etter kan kanskje puppene være litt ømme. men lurer på om det ikke er kroppen som spiller meg et lite puss gitt! er jo litt ustabil i periodene nå etter mensen, men hvis ting går etter tradisjonen skal TR komme til uka. blir veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. juni 2009 #4 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei og hit! Om du har lest i min bok så vet du nok at JEG er ikke den rette til å uttale meg, men det er veldig viktig å ikke gå å kjenne etter symptomer! Jeg er ca 4 dager unna IKM, så jeg er nok blitt litt gal av det, siden vi også er i første PP, men PRØVER virkelig å ikke gå og kjenne etter tegn. Ikke lett, I KNOW, men man må prøve! Håper det klaffer fort for dere da! Og at syklusene dine ikke fortsetter å være lange og ustabile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 11. juni 2009 #5 Del Skrevet 11. juni 2009 så spennende jeg har nettopp begynnt å prøve selv...kjenner jeg blir klam i hendene av å tenke på at prøvingen er i gang ser du har nevnt syklusen din..hvordan finner du ut hvilken syklus du har? Lykke lykke til videre krysser fingrer og tær for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juni 2009 hei igjen alle sammen! den siste uka har jeg hatt mye å gjøre, og den har gått kjempefort. bra å ha noe som aktiviserer en i disse prøvetider... nå er jeg på dag 36 i pp1... ikke gravid, bare TR som lar vente på seg vil bare at den skal komme nå, så vi kan starte neste prøveperiode. har lest en del om vitex på forumet her. det skal visstnok hjelpe til med å stabilisere syklusene. bestilte meg vitex på nettet i sta. her må alt som kan prøves, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. juni 2009 #7 Del Skrevet 20. juni 2009 Vitex funker på syklusen ja! Er nå på min første syklus med Vitex og TR har blitt kuttet ned med ca 1-2 dager og blødde mye mindre og lettere enn før! Veldig deilig egentlig. Så da skal du nok se at det vil hjelpe deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå