Honey Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Tenkte jeg skulle lage bordkart med navn og beskrivelse av enkelte som en del av festprogrammet. Bruker bare vanlig Windows XP. Noen med tips?
Noldus Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Hva med en enkel tegning av bordet der alle navnene er satt opp? Denne kan enkelt lages i for eksempel paint! Så kan du nederst på siden sette opp alle navnene med litt ekstra informasjon om du vil! kan være vanskelig å få plass til mye informasjon rundt en tegning. Dersom dere skal ha små bord, blir det enklere med en litt støre tenging av hvert bord der du får plass til litt informasjon Litt rotete forklart? Men håper du forsto hva jeg mente!
Disco Biscuit Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Vi har laget vårt i Excell, men du kan også bruke Powerpoint. Legg til Shapes, endten rektangler eller runde sånn at du får det likt bordene, og legg til antall bord(copy + paste) Sånn for eksempel:
thumbalina Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Jeg brukte Excel, da er det lett å få alle boksene like store - og lage enkle oppsett =) Et navn i hver rute.
Minttu Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 forslaget der var bra, bare plotte inn navn osv er nok ikke vanskelig å lage slik, eller noe lignende, kan bruke word (sette inn firkanter og tekst osv), eller Photoshop..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå