Xtra_lilje Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Sukk. På evig jakt etter gode produkter for min hud, og jo mer råd jeg søker, jo mer rådvill blir jeg, så nå søker jeg her, om noen har tid/ork til å hjelpe meg... Huden min: Normal, blir litt fet i Tsonen, og feile produkter gjør det verre. En kvise i ny og ne, i forbindelse med PMS. Ellers veldig jevn og fin, noen linjer i pannen. Jeg har brukt Exuviance en stund nå, og var veldig fornøyd med nattkremen, og ønsker å fortsette med den, men dette er jo fruktsyrer så litt usikker på om det lar seg gjøre. dagkremen PROTECTIVE Day Fluid SPF 15 ble for fet for meg, følte den lå mer utenpå huden enn å trekke inn. Toneren Soothing Toning Lotion var grei nok, men har brukt andre som jeg har følt gjør huden renere. Jeg må si jeg har litt troen på Exuviance, mye pga nattkremen som er fantastisk, men jeg tror ikke de andre produktene jeg har prøvd har vært rette for meg. Hva jeg ØNSKER av produktene: at de skal trekke godt inn i huden, og gjøre huden min myk, og ikke gjøre særlig Tsonen min fet, dette er særlig nå om sommeren. preventiv i forhold til rynker/linjer. Så, har jeg hørt mye bra om MD, REN og La Roche på apoteket. Noen som har noen erfaringer?
Lune Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 I det siste har jeg blitt opptatt av at hudpleie produkter skal være uten parabener, sjekke ut f.eks. Origins eller Jurlique? http://www.feelunique.com/skincare/face-cl...l?s=&sb=239 Murad kunne jeg også tenkt å teste (vet ikke hvordan den er ifh til parabener): http://www.feelunique.com/skincare/face-cl...l?s=&sb=241
Hilde Christina Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Vil anbefale at du tar deg en tur til hudpleier og får anbefalt produkter, hudpleie er en real jungel! Jeg lager hudpleieprogram, men har ikke tid til å gjøre det gratis lenger, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå