Gå til innhold

Hudpleieakademiet i Oslo - elendig kundeservice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig skuffet. I dag hadde jeg egentlig time hos Hudpleieakademiet i Oslo fra kl. 8:15 til 13. Jeg var en av de heldige som hadde blitt trukket ut til å være klient for eksamenskandidater, og skulle få ansiktsbehandling, kroppsbehandling og manikyr eller pedikyr. Luksus! Jeg søkte om avspasering fra jobben for over to uker siden, da jeg også bekreftet via flere mailer at jeg kom.

Det begynte meg at de ikke fant navnet mitt på listen. Da hun som jeg har mailet med om dette kom, sa hun at hun hadde strøket meg fordi jeg ikke hadde endelig bekreftet at jeg kom! Feil. Jeg har bekreftet dette på mail, og i den siste mailen skrev jeg at jeg stilte uten foundation fordi jeg ikke bruker det. Fikk tilbake at det var greit, at jeg bare måtte ta kontakt hvis jeg hadde spørsmål, og at de gledet seg til å se meg der 10. juni. Også sier hun i dag at jeg ikke hadde bekreftet?? Hvis de var usikker så måtte de plukket opp røret og ringt da, eller sendt en ny mail. Er det virkelig mulig å stryke noen fra listen fordi jeg ikke hadde, på eget initiativ, skrevet en ekstra mail til de om jeg kom? De visste utmerket godt at jeg hadde ordnet med avspasering fra jobben, da tar de ikke kundene sine mye seriøst når de bare stryker folk fra listen.

Jeg er så skuffet nå at jeg nesten ble helt på gråten da jeg gikk, også fordi jeg ble så utrolig dårlig behandlet. Det var ikke mye ydmykhet å spore der. Vi var fire stykker som ikke fikk time i dag, og hun ene hadde til og med sittet tre timer i bil for å komme dit. Til slutt endte det med at ingen fikk time, rett og slett fordi eksamenskandidatene ikke dukket opp.

Det har jeg full forståelse for. De kan jo ikke noe for at studentene ikke dukker opp til eksamen, og sånn er det bare. Det var de forresten veldig flink å repetere; "ja, sånn er det bare, det er ikke noe vi kan noe for". Nei, det er greit, men det går faktisk an å ha en annen tone, og vise at man er oppriktig lei seg for å ha kastet bort tiden vår, og gitt oss forhåpninger om en herlig dag med massasje og ansiktsbehandling. Det går faktisk an å prøve å late som at man beklager dette, og ikke være opptatt av å være på defensiven. Det kalles for god kundebehandling! Hudpleieakademiet i Oslo har absolutt noe å lære når det kommer til kund.service, makan til arrogant behandling har jeg ikke opplevd på lenge.

De burde ha sagt fra på forhånd at dette er en situasjon som kan oppstå; at studentene faktisk ikke kommer. Det koster så lite. En annen ting er at to av studentene visstnok hadde sluttet. Er det mulig å ha så lite kontroll på hva de driver med? Da kunne de sagt fra til to av oss i god tid i forveien at de var for få eksamenskandidater. Herrergud så amatørmessig.

Jeg fikk med meg gavekort på en valgfri behandling. Da jeg spurte om dette kun gjaldt én behandling, fikk jeg et surt svar til tilbake med bare oppramsing av timer man kunne velge (vi skulle egentlig fått tre behandlinger i dag...). De fant også frem noen vareprøver vi kunne få, og jeg ble brydd spurt om jeg også ville ha.

Jeg er så utrolig skuffet og sur. En ting er at dagen min gikk i vasken, og at jeg har tatt unødvendig fri fra jobben, men den arrogante behandlingen jeg fikk kunne jeg vært foruten. De er i alle fall flink til å få folk til å føle seg ubetydelige og små. Hvordan kan de behandle folk på denne måten? Å bli sur og snurt fordi folk sier fra at de er skuffet fordi de har tatt seg fri fra jobben, er ikke rette måten å reagere på.

Amatører.

-misa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Forstår din frustarsjon, men jeg har aldri opplevd sånn på hudpleieakademiet. Da disse er studenter så er de ikke så pliktige til å følge vanlig hudpleiesalong priser/service etc. Men de brude gjøre det, da rykte til skolen skal bevares.

Å få gratis behandling er ikke en selvfølge men et gode.

Hvis du er veldig sint, så burde du ringe å snakke med rektor.

Skrevet
Å få gratis behandling er ikke en selvfølge men et gode.

Å bli tilbudt gratis behandling, og at man dermed avspaserer fra jobben, og ikke får det man ble lovet, er like ille som om jeg hadde betalt for timen. Alle skjønner at det som er gratis er et gode (den var kanskje given....?), men det betyr ikke at man står uten rettigheter.

Jeg har ingenting å utsette på studenter eller priser ved skolen, for jeg har aldri vært til time der. Min frustrasjon skyldes den dårlige behandlingen jeg fikk, og jeg er ganske sjokkert over at de bare stryker noen fra listen uten å sjekke med vedkommende først.

-misa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...