Avalon Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hvor får man kjøpt denne? Kan man kjøpe den i norge? :klø:
Ginen Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Syns virkelig jeg har sett den på strawberrynet.com en gang.) Gidder ikke sjekke... Husker av en eller annen grunn denne vippetanga fordi jeg leste i et flåsemagasin at den var anbefalt av de derre Olsen-tvillingene, mohahaha......!
Stellia Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Jeg bruker den, og er ganske fornøyd. Kjøpt på eBay.
Avalon Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Finner den ikke på strawberry uten om at den er gratis gave til nye kunder, men jeg er ikke ny kunde der. Og fikk heller ikke min gratis gave på den førstebestillingen min der.... Er litt skeptisk til å kjøpe fra ebay, men får nå se....
Avalon Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2009 Åhr.... jeg tittet litt på ebay nå, tenkte jeg kunne jo kjøpe en derfra siden de ikke var så dyre, men paypal log in siden virker ikke... får ikke opp skrivemarkør en gang...prøvde flere ganger. Noen andre som har opplved det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå