Ella_Grey Skrevet 19. februar 2010 #141 Del Skrevet 19. februar 2010 Oj, har du egen tråd på snikksnakk og greier? Men du vet altså at det var en annen mann med i bildet eller er det noe du bare tror? Sikker på at dere ikke bare var på forskjellig sted? Med forskjellige ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. februar 2010 #142 Del Skrevet 20. februar 2010 Oj, har du egen tråd på snikksnakk og greier? Men du vet altså at det var en annen mann med i bildet eller er det noe du bare tror? Sikker på at dere ikke bare var på forskjellig sted? Med forskjellige ønsker? Ja, jeg vet det var en annen mann med i bildet. Det var nemlig min egen reaksjon på det faktum som sparket meg selv i ræva og fikk meg til å innse hvor jeg sto i denne saken. Det med forskjellig sted, forskjellige ønsker. Vel... Hun sa vel at om hun ikke var i tvilom hva hun ville i øyeblikket, så var hun usikker på hva hun ville med meg om 20 år. Derfor var hun redd for et en av oss skulle bli såret i prosessen, derfor turte hun ikke satse på meg. Feigt og problemsøkende spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 20. februar 2010 #143 Del Skrevet 20. februar 2010 Hun så iallefall ting i et langt nok tidsperspektiv Du får prøve å finne ei som vet hva hun vil, og som takler problemene når de eventuelt kommer da. (ja, jeg vet - lettere sagt enn gjort) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. februar 2010 #144 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg vil påstå hun så det i et for langt perspektiv For ting, var i følge henne, meget bra allerede nå. Men hun valgte å fokusere på potensielle problemer enn reelle muligheter. Slik sett så var hun nok ikke rett for meg, på tross av en del andre positive egenskaper hun måtte inneha. Noen må vel falle for den gamle kroppen her også en gang ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 21. februar 2010 #145 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Er sikker på at en dag vil noen falle pladask for kroppen din Og du, vent iallefall til du bikker 40 for du betegner deg selv som gammel :gjeiper: Endret 21. februar 2010 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå