Gå til innhold

Brutale menn og deres fanklubb!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

Melder meg inn og Brutal ;). Syntes du kommer med noen gode poenger samtidig som eg er uenig i noen av de fleste utsagnene dine. Er enig i at det å ha penger, status og badboy holdning generelt er attraktivt, men det går ikkje ann å basere alt på det når det er så mange andre faktorer som spiller inn. Personlighet vil eg si er det viktigste :). Man ser jo koffor du tar dine standpunkt når du ifølge deg selv har vært snill og trofost og blitt bedratt 5-6 ganger på rad.

Sån sett så er jo alle her inne like når de fleste av oss baserer utsagnene våre på personlige erfaringer. Kommer litt fra samme sted og er enig i at å være 100% snill ikkje gir deg så mye tilbake. Sluttet å gjøre snille ting for andre og satte mine egne interesser først, noe eg forøvrig gjør endå, men på et eller annet tidspunkt innså eg at grunnen til den manglene respekten, kom av at eg gjorde snille ting for å vinne aksept. No innser jo eg at den bør man få basert på måten man er på(personligheten), og dersom eg gjør snille ting så er det ikkje det for å vinne aksept, det er fordi eg vil gjøre det. Fullt mulig du ikkje relaterer til dette i det hele tatt xD, men det var etter eg innså det, at eg kom meg ut av den bitre følelsen av å være snill uten å få noe igjen. Eg tror ditt syn på disse tingene hadde vært helt annerledes om du ikkje hadde opplevd de 5-6 umoralske damene, påstandene er basert på logikk fra egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest brutal_mann

Da er det på tide med en liten oppdatering igjen. For igjen har undertegnede tapt i mot en annen mann i kampen om en kvinnes gunst.

Og igjen skjedde det jeg forstår minst i hele den vide verden. Jeg blir omtalt som en flott person på både utsiden og innsiden. Jeg blir "hyllet" for min godhet, og fotalt at jeg vil gjøre en heldig kvinne lykkelig.

Så... Kvinner som treffer meg vil med andre ord ikke være lykkelige, for da hadde de tross alt tatt meg :klø:

Det denne kvinnen skal ha for er at hun, i motsetning til alle andre kvinner i samme kategori, faktisk har vert etterrettelig og ryddig i hele prosessen. DET har virkelig satt meg ut! Og jeg er en smule satt ut enda.

Men en luerer jo virkelig på hvordan mennesker kan omtale noen som en ekstremt viktig person i sitt liv, sitte og strigrine og ellers være knust når en dumper noen. Altså, hun var ødelagt, jeg var rolig og møtte bedrive trøsting. Dette er rett og slett ulogisk og ubegripelig.

Uansett, dette er første gangen i historien jeg har blitt dumpet på en direkte og ærlig måte. Og det er første gangen jeg ikke føler noen bitterhet. Så kjære alle dere kvinner, kan dere snart lære en ting? At ÆRLIGHET og etterrettelighet i en slik situasjon er ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice
Uansett, dette er første gangen i historien jeg har blitt dumpet på en direkte og ærlig måte. Og det er første gangen jeg ikke føler noen bitterhet. Så kjære alle dere kvinner, kan dere snart lære en ting? At ÆRLIGHET og etterrettelighet i en slik situasjon er ALT.

Kjære "brutal mann". Det siste du skriver her, er faktisk gyldig for menn, også. Min erfaring er dessverre at menn flest feiger ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide med en liten oppdatering igjen. For igjen har undertegnede tapt i mot en annen mann i kampen om en kvinnes gunst.

Og igjen skjedde det jeg forstår minst i hele den vide verden. Jeg blir omtalt som en flott person på både utsiden og innsiden. Jeg blir "hyllet" for min godhet, og fotalt at jeg vil gjøre en heldig kvinne lykkelig.

Så... Kvinner som treffer meg vil med andre ord ikke være lykkelige, for da hadde de tross alt tatt meg :klø:

Det denne kvinnen skal ha for er at hun, i motsetning til alle andre kvinner i samme kategori, faktisk har vert etterrettelig og ryddig i hele prosessen. DET har virkelig satt meg ut! Og jeg er en smule satt ut enda.

Men en luerer jo virkelig på hvordan mennesker kan omtale noen som en ekstremt viktig person i sitt liv, sitte og strigrine og ellers være knust når en dumper noen. Altså, hun var ødelagt, jeg var rolig og møtte bedrive trøsting. Dette er rett og slett ulogisk og ubegripelig.

Kvinner lukter bitre menn på lang avstand...og skyr unna. Sorry, mac!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
[quote name='brutal_mann' date='18.02.2010 (22:52)' Så kjære alle dere kvinner, kan dere snart lære en ting? At ÆRLIGHET og etterrettelighet i en slik situasjon er ALT.

Og problemet var?

Brutal mann forteller at han ble "dumpet", for første gang var damen ærlig. Det har han aldri opplevd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
[quote name='brutal_mann' date='18.02.2010 (22:52)' Så kjære alle dere kvinner, kan dere snart lære en ting? At ÆRLIGHET og etterrettelighet i en slik situasjon er ALT.

Og problemet var?

Att etter nesten 40 år på Tellus så er dette første gangen undertegnede har klart å spore noe som overhode lignet på dette. Det er slik at jeg ennå sitter å lurer på hva slags faenskap jeg ikke har fått med meg i dette tilfellet. For det har uten unntak vert løgn, bedrag og annen faenskap fra motparten i alle tidligere tilfeller. Å da å oppleve at det her er umulig å finne noe av slike ting, vel, det setter meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Kvinner lukter bitre menn på lang avstand...og skyr unna. Sorry, mac!

Samtidig som de fraskriver seg store muligheter til å få en ærlig og oppriktig mann. En mann som er stødig, som vil ha henne, og som er ekstremt lojal. Det er ikke veldig mye innsats som skal til for å luke vekk vonde minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Brutal mann forteller at han ble "dumpet", for første gang var damen ærlig. Det har han aldri opplevd før.

Skarp dame ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtidig som de fraskriver seg store muligheter til å få en ærlig og oppriktig mann. En mann som er stødig, som vil ha henne, og som er ekstremt lojal. Det er ikke veldig mye innsats som skal til for å luke vekk vonde minner.

Førsteinntrykket betyr veldig mye! Ingen som vil innlede et forhold til en bitter og sur mann...( to "kvaliteter" du virker å ha i mangfold...)Prøv å se litt lysere på ting og la det bli en del av utstrålinga di så skal du se....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Førsteinntrykket betyr veldig mye! Ingen som vil innlede et forhold til en bitter og sur mann...( to "kvaliteter" du virker å ha i mangfold...)Prøv å se litt lysere på ting og la det bli en del av utstrålinga di så skal du se....;)

Jeg stoler ikke på mennesker, og har aldri hatt grunn til å stole på noen. Derfor er jeg en østers over lang tid. Om mennesker virkelig vil ha nytte av meg i sitt liv må de ville det. Men det arbeidet de må legge ned er ikke spesielt tungt, bare langtekkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke på mennesker, og har aldri hatt grunn til å stole på noen. Derfor er jeg en østers over lang tid. Om mennesker virkelig vil ha nytte av meg i sitt liv må de ville det. Men det arbeidet de må legge ned er ikke spesielt tungt, bare langtekkelig.

Du må uansett by av deg selv om noen skal fatte interesse. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice
Det var da hun stakk :cool:

Hvor lenge hadde du da spilt en "rolle"? I lengden kan man ikke skjule sitt egentlige "jeg", og hva skulle det være godt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge hadde du da spilt en "rolle"? I lengden kan man ikke skjule sitt egentlige "jeg", og hva skulle det være godt for?

Ditto!! ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ooohh... Skal vi se... Jeg hadde vel kjørt "Niks, her kan du glemme noe seriøst og vi holder på bare for morro" i en snaue tre måneder? Så fant jeg ut at jeg skulle være ærlig med meg selv, og la forsiktig frem tanken om å date hverandre eksklusivt fremover for å se hva som ville skje. Reaksjonen ble panikk, forvirring, frem og tilbake. før det kuliminerte i at hun dumpet meg og grein mens jeg trøstet så"godt jeg kunne.

Per se, så har jeg vert mitt egentlig jeg hele tiden. Men den tilbakeholdne "her er det ikke noe å hente" siden av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...