Gå til innhold

Brutale menn og deres fanklubb!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Vet du, jeg har hatt en slik profil. Uten å få et eneste napp :klø: Og jeg ser ikke ille ut...

Føler jeg bare trasser nå, men jeg gjør ikke det. En slik profil har gitt null napp på Nettby, Spray (ja, jeg er gammel :cool: ), Møteplassen og Sukker.

Og hva skilter du med nå?

Jeg er ikke særlig bevandret på disse stedene, men en kompis av meg (på din alder :cool: ) fant nylig lykken gjennom Match100 eller noe i den duren. Koster noen spenn, da. ;) Se, jeg utviser empati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_lilja_*
Ideelt sett ville jeg hatt en kvinne som var åpen for bredden i livet. Kultur fra teater, opera til tungrock, pop og klassisk kunst. En kvinne med meninger om midtøstenkonflikten, skjevheter i fordelingen av goder og hvorfor det er viktig å komme seg til Mars. En kvinne som er genuint opptatt av rettferdighet og de svakes rettigheter. En kvinne med sans for sort humor og situasjonskomikk. Mao en kvinne med mange ansikter og evne til å leve her og nå. Der det å leve ikke er det samme som å drikke sjampanje til frokost, men å gå en tur klokken to på natten fordi himmelen var så fin akkurat der og da.

Det var en veldig bra profiltekst. Men jeg kan skjønne at du ikke har fått stor respons på den. Du setter jo en del spesifikke krav her som er vanskelig å innfri for en og samme kvinne. Du vet, det finnes faktisk bra damer med sans for bredden i livet, som ikke liker tungrock eller har satt seg inn i hvor viktig det er å dra til Mars - meg selv inkludert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forståelse for viktigheten av å komme seg til Mars er et veldig vesentlig kriterium. Men det bør ikke bikke over i uhensiktsmessig misantropi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Og hva skilter du med nå?

Jeg er ikke særlig bevandret på disse stedene, men en kompis av meg (på din alder :cool: ) fant nylig lykken gjennom Match100 eller noe i den duren. Koster noen spenn, da. ;) Se, jeg utviser empati.

Nå har jeg meldt meg ut fra alt. Måneder og år til ende uten fremskritt blir en litt motløs av :) Så jeg drøyer det til jeg hr noe nytt å skilte med. Der noe nytt er et kjøpt sted å bo.

Det var en veldig bra profiltekst. Men jeg kan skjønne at du ikke har fått stor respons på den. Du setter jo en del spesifikke krav her som er vanskelig å innfri for en og samme kvinne.

Spesifiserte aldri noe som krav, men gav heller utrykk for at en personlighet i den retningen ville være et stort pluss. Selv er jeg ihuga fotballsupporter, men trenger ikke en sportsintresert kvinne for det om. Hun må bare respektere at jeg en søndagskveld gjerne vil oppdaters på dagens resultater. Og at jeg ikke gidder å ha med meg en uintressert person på hjemmekampene ;)

Du vet, det finnes faktisk bra damer med sans for bredden i livet, som ikke liker tungrock eller har satt seg inn i hvor viktig det er å dra til Mars - meg selv inkludert. ;)

Ja... Er noen av disse single og ser sånn noenlunde ut? (Ja, jeg har mine overfladiske trekk.)

Jeg synes forståelse for viktigheten av å komme seg til Mars er et veldig vesentlig kriterium. Men det bør ikke bikke over i uhensiktsmessig misantropi.

Ehm... Noen som mobber litt nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm... Noen som mobber litt nå? :ler:

Absolutt ikke! Livsfjernhet og eventuell oppgitthet over menneskeheten har vært et selvskrevent kriterium helt siden jeg ble kjønnsmoden. Av åpenbare årsaker. Også noen du nevner å ha opplevd. Av disse finner man de mest interessante menneskene, og også de mest uinteressante. Førstnevnte har seilt seg en sjøvei hvor utlevelse av kreative sider har vært en vesentlig bestanddel. Dermed har de funnet ubebodde øyer det er verdt å strande på. Sistnevnte blir værende i den mørkeste havnen med en 'if you can't beat them, join them'-mentalitet som i beste fall tiltrekker seg mennesker de egentlig forakter. Jeg mener det er opp til deg å velge hvor du vil seile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Absolutt ikke! Livsfjernhet og eventuell oppgitthet over menneskeheten har vært et selvskrevent kriterium helt siden jeg ble kjønnsmoden. Av åpenbare årsaker. Også noen du nevner å ha opplevd. Av disse finner man de mest interessante menneskene, og også de mest uinteressante. Førstnevnte har seilt seg en sjøvei hvor utlevelse av kreative sider har vært en vesentlig bestanddel. Dermed har de funnet ubebodde øyer det er verdt å strande på. Sistnevnte blir værende i den mørkeste havnen med en 'if you can't beat them, join them'-mentalitet som i beste fall tiltrekker seg mennesker de egentlig forakter. Jeg mener det er opp til deg å velge hvor du vil seile.

Jeg seiler i en verden der frihet er grunnpilaren. Utfordringen er at dette er innen en del av verden der nesten ingen kvinner ferdes. Sånn sett blir mitt engarsjement i det som, for meg, er samfunnets største utfordring en såpass sær sak at ingen kvinner relaterer seg til problemstillingen. (Det handler i bunn og grunn om fri programvare).

Men samtidig så seiler jeg jo også i den andre verdenen. Der jeg ikke har klart å "beat" den overfladiske relasjonskulturen. Som da fører meg inn i en verden der jeg "join" denne overfladiskheten og satser på mellomennesklige relasjoner basert på hva en kan tilby rent materielt.

Men et spørsmål tilbake. Dette "Livsfjernhet og eventuell oppgitthet over menneskeheten har vært et selvskrevent kriterium" er et kriterium for hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes millioner av damer der ute. Vi er ikke lenger nødt til å ta til takke med det nærmiljøet kan tilby. Ofte kan det være greit å få litt nytt fokus. Standarden på alt her hjemme er høy. Men smiler vi og er mer lykkelige en folk som bor andre steder. Vi har alt men ser ofte ikke alle mulighetene som er der. Hadde heller ingen suksess på sukker og møteplassen...I dag vil jeg vel kanskje si..Takk gud for det...))

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et spørsmål tilbake. Dette "Livsfjernhet og eventuell oppgitthet over menneskeheten har vært et selvskrevent kriterium" er et kriterium for hva?

Rent objektivt kan det observeres som tiltrekning av og mot mennesker som strekker seg utover normalen. Mer fundamentalt, og som grunnlag for ovennevnte, tror jeg det er et kriterium for egenhet, åpenhet og livsvilje på tross av store barrierer. Innenforståtthet med verdens begredelige tilstand, som ikke bikker over i overdreven misantropi, men som heller gir seg utslag i søken etter og dyrking av det ukonvensjonelle, det fine og det morsomme. For det finnes. Men jeg tror man ut fra egne erfaringer må finne ut hvordan man skal navigere dit. Finne ut hva man ønsker, for så å lage kart. Man har den skuta man har, og den kan være beskutt, havarert og generelt sett i begredelig tilstand. Heldigvis finnes det remedier, og heldigvis er det ikke alle som vil cruise gjennom livet i en lyst-yatch. Men viktigst av alt er hvor man vil. Sånn egentlig.

*Beklager eventuell overdreven hang til analogier* :fnise:

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Rent objektivt kan det observeres som tiltrekning av og mot mennesker som strekker seg utover normalen. Mer fundamentalt, og som grunnlag for ovennevnte, tror jeg det er et kriterium for egenhet, åpenhet og livsvilje på tross av store barrierer. Innenforståtthet med verdens begredelige tilstand, som ikke bikker over i overdreven misantropi, men som heller gir seg utslag i søken etter og dyrking av det ukonvensjonelle, det fine og det morsomme. For det finnes. Men jeg tror man ut fra egne erfaringer må finne ut hvordan man skal navigere dit. Finne ut hva man ønsker, for så å lage kart. Man har den skuta man har, og den kan være beskutt, havarert og generelt sett i begredelig tilstand. Heldigvis finnes det remedier, og heldigvis er det ikke alle som vil cruise gjennom livet i en lyst-yatch. Men viktigst av alt er hvor man vil. Sånn egentlig.

*Beklager eventuell overdreven hang til analogier* :fnise:

Oversatt: Verden er elendig. Dette må føre til ønske om å bidra positivt, ikke til å hate mennesker. Hvordan en skal klare å bidra positivt i elendigheten, og hvordan en skal komme dit, må en finne utav selv.

Noe slik?

Men ja, jeg er enig med deg i det. En av utfordringene er vel at en kan befinne seg på forskjellige kurser samtidig. Siden forskjellige deler av vårt liv seiler i forskjellige båter. Der hver båt må styres for seg selv.

Noe som betyr at mennesker kan være fantastiske og utadvente og positivt bidragene på et felt, mens de kan være i andre enden av skalaen på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
Ideelt sett ville jeg hatt en kvinne som var åpen for bredden i livet. Kultur fra teater, opera til tungrock, pop og klassisk kunst. En kvinne med meninger om midtøstenkonflikten, skjevheter i fordelingen av goder og hvorfor det er viktig å komme seg til Mars. En kvinne som er genuint opptatt av rettferdighet og de svakes rettigheter. En kvinne med sans for sort humor og situasjonskomikk. Mao en kvinne med mange ansikter og evne til å leve her og nå. Der det å leve ikke er det samme som å drikke sjampanje til frokost, men å gå en tur klokken to på natten fordi himmelen var så fin akkurat der og da.

Men, det er fantasien. Virkeligheten er betydelig mer preget av overfladiske og krotvarige verdier.

Jeg begynner å lure mer og mer på hva slags verden du lever i, jeg... :klø: Og hva slags damer du egentlig har vært borti.

Det der hørtes ut som ca 80% av de jentene/damene jeg kjenner, så jeg skjønner at jeg er veldig heldig med omgangskretsen min. Mitt inntrykk er derimot at mange gutter/menn driter i akkurat disse tingene, og ikke bryr seg døyten om Mars eller Midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg begynner å lure mer og mer på hva slags verden du lever i, jeg... :klø: Og hva slags damer du egentlig har vært borti.

Det der hørtes ut som ca 80% av de jentene/damene jeg kjenner, så jeg skjønner at jeg er veldig heldig med omgangskretsen min. Mitt inntrykk er derimot at mange gutter/menn driter i akkurat disse tingene, og ikke bryr seg døyten om Mars eller Midtøsten.

Men så er ikke jeg som alle andre heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som skjønner at "Brutal Mann" setter det meste på spissen i sine meninger?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Er det bare jeg som skjønner at "Brutal Mann" setter det meste på spissen i sine meninger?

:popcorn:

Bare husk at jeg sier hva jeg sier, og mener hva jeg mener, av helt bestemte grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at jeg sier hva jeg sier, og mener hva jeg mener, av helt bestemte grunner.

Det forstår jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
Gjest brutal_mann
Dette må da vel være din drømmekvinne, Brutal Mann? :jepp:

He he. Jeg kjenner faktisk henne ;) Ikke hun på bildet, men hun som gjemmer seg bak profilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, får jeg spørre hvordan dere ble kjent da? :) Ble dere kjent pga forumnavnet, eller kjente dere hverandre allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hehe, får jeg spørre hvordan dere ble kjent da? :) Ble dere kjent pga forumnavnet, eller kjente dere hverandre allerede?

Midnattsol er stikkordet :cool: En kvinne med stor personlighet :) Mao, jeg kjente henne lenge før diskusjon.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...