Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Han vil ikke se skrekk filmer på kvelden. Jeg vuderer og finne meg en ny fyr som er tøffere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er den eneste grunnen til å dumpe ham så tror jeg det kan bli vanskelig å finne en type du kan være sammen med over lengre tid...

Skrevet
Han vil ikke se skrekk filmer på kvelden. Jeg vuderer og finne meg en ny fyr som er tøffere.

Leste jeg HAN?! Skrekkfilmer er sjelden slik at man blir redde, og hvis han blir redd selv om han får holde deg i hånden, så bør han kanskje bli litt mer voksen eller søke profesjonell hjelp!

Gjest Maxtor
Skrevet

Finn deg en ny en, om det er så lite som skal til...han fortjener bedre.

Skrevet

I alle dager... Ikke rart skilsmissestatistikken er høy :fnise:

Skrevet

Hehe, typen min liker heller ikke å se skrekkfilmer, men jeg dumper han da ikke bare pga. det. Men vist dette er et veldig stort problem for deg så synest jeg du bør dumpe han ja, han fortjener sikkert å ha noen som ikke henger seg opp i sånne små bagateller :)

Skrevet

Hehe, kjæresten min er også sånn . Jeg elsker skrekkfilmer, men må bare respektere hans ønske og se skrekkfilmer alene :) Haha, for et dumpegrunnlag du hadde. Hahaha.

Gjest Complex
Skrevet

Kjæresten min er heller ikke super glad i skrekkfilmer. Kanskje jeg må ringe han med en gang og dumpe han. Kan ikke ha noe av dette tydeligvis!

:ler: :ler: :ler:

Skrevet

Kjærsten min tørr ikke se på barnetv engang han og han hadde mareritt i 4 døgn etter at han hadde sett Grease :ironi:

Hva mener du med innlegget ditt når du ikke stiller spørsmål?

Mitt svar er: javel så gjør det da om du mener at tøffhet er så viktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...