Gjest hems Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg googlet meg halvt ihjel og skjønner ikke at det ikke finnes en oversikt over stoffbutikker i Norge noe sted på nettet... Jaja! Finnes det fortsatt noen stoffbutikker i vestfold? Metervarestoff, ikke noe lappe/quilte saker. Husker det var en i Sandefjord rett ved slakteren, men tror den er borte nå. Siden slike butikker ikke "finnes" på nettet lurer jeg på om det er noen som vet om noen i området? Husker også det var en inne på Farmandstredet, er den der fortsatt? Og om dere vet om noen; hvordan er prisene? Vil det lønne seg å dra til stoff og stil i Drammen (ink tog/buss)?
Bøllefrø86 Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Det ligger en sybutikk like ved der den gamle slakter'n lå i Sandefjord, vil tippe de har en del metervarestoff. Hos Kristoffersen tror jeg også de har noe metervare (den ligger like ved Byskolen, ved siden av den skobutikken på hjørnet der) Den butikken på Farmandstredet tror jeg ligger der enda, den var ihvertfall der når jeg var i Tønsberg sist Prisene derimot er jeg litt usikker på. Håper dette var til litt hjelp
*Joyce* Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Det vil ihvertfall lønne seg å bestille fra Stoff&Stil - frakten kommer aldri på mer enn 110 kr. (Se her.) Synes egentlig det er greiere å handle fra nettbutikken deres enn i lokalene i Drammen, for de har så mye der at man mister oversikten. I Larvik lå det tidligere en sybutikk i en av gatene ut fra torget, men jeg tror den ble lagt ned for noen år siden. Ellers har jo Åhlens (Tønsberg) litt metervare, det kan også være en mulighet. De har hovedsaklig interiørstoffer, da.
Gjest hems Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Takk skal dere ha Sånn til info for andre som prøver å google etter stoffbutikker i område: Er ganske sikker på at stoffbutikken ved slakteren (som heller ikke er der lenger) i Sandefjord er borte nå. Var en tur i byen i Larvik og på Singer på Bøkestredet hadde de masse! Ikke veldig billig på den vanlige butikken, men de hadde en 70% (!) avdeling der nå som jeg nok kommer til å besøke en del i sommer! Var også på Marihøna (i den lille gågata ved Larvikbanken) de hadde også litt stoffer der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå