Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #1 Skrevet 27. juli 2003 Heisann...jeg har alltid hatt rett avklippet hår (min far klipper meg). Men nå syns jeg det er på tide med en forandring ettersom sveisen begynner å bli litt kjedelig, derfor lurte jeg på om det er noen som kan anbefale en god frisør i Bergen(sentrumsområdet/sandviken)?? På forhånd takk Keep Smiling :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #2 Skrevet 27. juli 2003 Kick er veldig bra De holder til i Nygårdsgaten, i nærheten av Vektertorget. Og for all del - IKKE gå til frisøren i 2.etg i Galleriet!
CecilieB Skrevet 27. juli 2003 #3 Skrevet 27. juli 2003 Den som ligger ved siden av Scotchman og Café Clue. Husker ikke navnet.
Donnatella Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 Trond's Klippotheque i Øvregaten. Der er de kjempeflinke. Byens beste salong etter min mening.
Gjest Fru Meta Skrevet 29. juli 2003 #5 Skrevet 29. juli 2003 Annes Hårdesign i Markens anbefales sterkt!!
Gjest Paff Skrevet 29. juli 2003 #6 Skrevet 29. juli 2003 Annes Hårdesign i Markens anbefales sterkt!! :enig_animasjon: De er fantastiske!!
ragnalina Skrevet 29. juli 2003 #7 Skrevet 29. juli 2003 Puff eller fru Meta: Hvordan er prisnivået hos Annes Hårdesign? Jeg tenker farge, klipp og en farge striper?
Gjest Paff Skrevet 29. juli 2003 #8 Skrevet 29. juli 2003 Puff eller fru Meta: Hvordan er prisnivået hos Annes Hårdesign? Jeg tenker farge, klipp og en farge striper? De er ikke av de billigste i byen desverre, men jeg syns det er en så bra salong at det er verdt pengene! Jeg går der ca 1 gang i mnd og klipper meg, striper i en farge eller flere og kurer innimellom. Betaler vel i gjennomsnitt ca 1200 kr. Nå har jeg gått der en stund og får innimellom gratis hårprodukter eller rabatt. Alle som jobber der er veldig flinke og veldig skjønne, så det er gøy å gå til frisøren! (Når jeg tenker meg om tror jeg klipp med vask og styling ligger på ca kr.440, striper i folie med flere farger koster ca 800)
Foxy Mary Skrevet 30. juli 2003 #9 Skrevet 30. juli 2003 Før jeg flyttet til Oslo, hadde jeg en fast frisør i Marken. Max Milan heter salongen og frisøren min het Stig, han har vunnet en rekke priser. Og jeg var kjempe fornøyd hver gang, han er kjempe dyktig. Og gir deg tips og råd hvordan man kan klare å få looken frem selv uten å være frisør. Og han når han lager striper pakker han inn håret i små pakker i aliminium. Jeg går hos ham hver gang jeg er i Bergen på besøk hos familie. Hvis du bestiller time der så si at du vil ha Stig til å klippe deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå