Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Heisann! Mulig dette skal ligge på velvære-forumet, men siden det gjelder smerter, så.. Etter mye eksamensstress var jeg rimelig spent i musklene øverst i ryggen/nakke/skuldre. Så da jeg fikk time til rygg- og nakkemassasje idag sa jeg ikke nei Jeg har jo hørt at det skal gjøre vondt, og tenkte hun visste hva hun drev med. Jeg sa til henne at jeg aldri har fått sånn massasje før. Men nå utover kvelden er det like ømt, og jeg ser antydninger til blåmerker. Ikke kraftige, men likevel I tillegg har jeg reagert på oljen hun brukte når hun masserte, og fått utslett. Akkurat det kan jeg jo ikke klage på, for hun spurte meg jo om jeg visste om jeg var allergisk. Men så til spørsmålene mine: kan allergien slå ut i smerter? Og, skal det gjøre vondt så lenge etterpå? Føler meg litt teit om jeg går ned og klager også er det normalt, liksom....
Gjest Marlo Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har det KJEMPEvondt når jeg er hos massör, men jeg vet at jeg får det bedre sån generellt selvom jeg er öm i hele kroppen etterpå. Jeg blir liksom lösere og mer avslappet selvom jeg har vondt hehe. Men alle massörene jeg har värt hos har sagt at de aldri har opplevd at en klient er så stiv - så det har sikkert noe med det å gjöre (i tillegg til at jeg har fibro)
Avalon Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har alltid syns at massasje gjør vondt, men så har jeg alltid hatt masse hissige knuter i nakke, skulder og rygg også. Etter en heftig massasje har jeg vondt enkelte steder, pga massasjen, det er normalt. Så det er neppe oljen, men så vet du til neste gang at du ikke tåler den oljen pga utslett Når massøren tar hardt i kan man få blåmerker.
Rhodi Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Hvis du har muskelknuter og stive muskler så vil det gjøre vondt å bli massert. Jeg har hatt så vondt etterpå at jeg ikke har kunne sittet inntil en stol og det er vondt å ligge. Det går over på et par dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå