Gå til innhold

Jeg har møtt noen...

Gjest -glad-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

En liten oppdatering: det ble :sengekos: etterhvert kan man si.

Så nå har vi rota litt fram og tilbake siden jeg starta denne tråden.

Men nå har jeg ti tusen andre ting jeg undrer meg over :ler:

Som f.eks. hva gjør man for å gå videre herfra da?

Han er en av de treigeste mannfolka jeg har møtt altså, vet han liker meg og alt det der, men han har såååååå god tid, mens jeg er superutålmodig og vil at alt skal skje med en gang og er så forelska som jeg aldri har vært før. :frustrert:

Jeg har jo en datter på 4 også som jeg må ta hensyn til, så det er jo ikke mye tid man har til å være sammen så lenge han ikke har møtt henne. Og han har sagt han ikke har nerver til å møte henne ennå. Han har nemlig vært sammen med ei med barn før og uten at jeg vet så alt for mye om det, så har jeg skjønt at det ikke endte så veldig bra.

Så nå er det litt sånn stand still igjen... Man kan jo ikke tvinge han til noe han ikke vil heller så jeg prøver så hardt jeg kan å være tålmodig så jeg ikke skremmer han vekk med utålmodigheten min.

Give me som patience, please?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo en datter på 4 også som jeg må ta hensyn til, så det er jo ikke mye tid man har til å være sammen så lenge han ikke har møtt henne. Og han har sagt han ikke har nerver til å møte henne ennå.

Ønsker ikke å gjøre deg bekymret, men det ovenstående ser faktisk noe betenkelig ut i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det i mine øyne til å begynne med også, men når han forklarte seg litt nærmere så er det ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det i mine øyne til å begynne med også, men når han forklarte seg litt nærmere så er det ikke det.

Hmmmmm - sier han ikke egentlig da at han ikke tør å møte din datter fordi han er redd for at deres forhold skal ryke?

Han virker ikke helt bombesikker .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tenkt på det sånn jeg. Mulig det er det han sier, ikke vet jeg.

Men jeg har heller tolka det dit at han syns det blir mye ansvar og forpliktelser på en gang :ler: Og ergo litt skummelt. Mulig jeg ikke har overanalysert han nok :sukk::lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på det sånn jeg. Mulig det er det han sier, ikke vet jeg.

Men jeg har heller tolka det dit at han syns det blir mye ansvar og forpliktelser på en gang :ler: Og ergo litt skummelt. Mulig jeg ikke har overanalysert han nok :sukk::lete:

Det beste er vel at dere prater skikkelig ut om dette - hva problemet egentlig er.

Men jeg er jo bare en mann og har sikkert ikke så mye greie på sånt ;) hehe

Imidlertid, hvis jeg virkelig var interessert i ei jente, så hadde jeg ikke hatt noe i mot å møte hennes datter på 4 år - tvert i mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt til det, men ser ikke helt poenget med å mase om det. Har barnefri i to uker snart så får heller se hva som skjer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt til det, men ser ikke helt poenget med å mase om det. Har barnefri i to uker snart så får heller se hva som skjer da.

Ja, sikkert smart det :) Vi mannfolk kan nok være ganske så lettskremte av forpliktende forhold faktisk :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok vært annerledes om jeg var usikker på om han likte meg i det hele tatt, men det vet jeg at han gjør. Så er forbi det stadiet at man ikke helt vet hvor man har hverandre på det viset. Det er bare jeg som ikke har tid til å vente lissom :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok vært annerledes om jeg var usikker på om han likte meg i det hele tatt, men det vet jeg at han gjør. Så er forbi det stadiet at man ikke helt vet hvor man har hverandre på det viset. Det er bare jeg som ikke har tid til å vente lissom :rødme:

Ja, selv om jeg altså bare er en mann, så forstår jeg deg faktisk veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm - sier han ikke egentlig da at han ikke tør å møte din datter fordi han er redd for at deres forhold skal ryke?

Om jeg hadde vært i denne situasjonen (trådstarter), så hadde han ikke fått møte mitt barn så tidlig. Jeg vil være sikker på at det er utsikter for noe ordentlig seriøst før jeg blander inn barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...