Gå til innhold

Jeg har møtt noen...

Gjest -glad-

Anbefalte innlegg

TS tør å ta initiativet, men hun vil ikke. Hun vil vente fordi hun er interessert i noe mer seriøst. Jeeeses!!!

Og det er bra gjort! Hvorfor skal en gutt få det med en gang hvis begge er ute etter noe mer seriøst???

nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
TS tør å ta initiativet, men hun vil ikke. Hun vil vente fordi hun er interessert i noe mer seriøst. Jeeeses!!!

Ehm... Hun er jo usikker fordi HAN ikke har prøvd å pule henne... Snakk om dobbeltmoral! eventuelt at hun ikke er heeeelt ærlig med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ehm... Hun er jo usikker fordi HAN ikke har prøvd å pule henne... Snakk om dobbeltmoral! eventuelt at hun ikke er heeeelt ærlig med seg selv.

VIL du ikke forstå, eller KAN du ikke forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Kanskje noen gutter her, kan svare på det?????

Hva er problemet med å pule første kvelden egentlig?

For egen del kan jeg bare si at alle jeg har hatt langvarige forhold til har jeg vert til sengs med første kvelden. Dog skal det nevnes at samtlige forlot meg til fordel for en annen... Er konklusjonen da at damer som puler første kvelden er alle utro, mens menn som puler første kvelden er seriøse?

Uansett, vi snakker om sex. Om jeg ikke dør på meg av lyst og vilje til å feie over ei dame første kveld så er det ikke noe poeng i å fortsette kontakten om en vil ha noe seriøst. Ene og alene for at då er jeg ikke såååå interresert. Ingen puling første kveld betyr mao at jeg kun ser på henne som en potensiel FF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
VIL du ikke forstå, eller KAN du ikke forstå?

Finn et speil, se inn i det, og så sier du det over høyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Finn et speil, se inn i det, og så sier du det over høyt...

Jeg gir opp. Du er lost case uansett.

Min erfaring er at dersom gutten er interessert klarer han å vente en stund før han prøver å ha sex med jenta, selv om han veldig gjerne vil. Noen er mer pågående, og andre er mindre pågående. Når en gutt tilbringer flere hele netter sammen med deg uten å ha sex betyr mest sannsynlig at han er interessert i deg. Ellers ville han vel stukket når det ikke ble noe på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Hun er ikke usikker, heller tvert i mot vil jeg si. Hun håper det er et tegn på at han er interessert i henne. (Noe han sannsynligvis er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hun er ikke usikker, heller tvert i mot vil jeg si. Hun håper det er et tegn på at han er interessert i henne. (Noe han sannsynligvis er)

Om hun ikke hadde vert usikker hadde hun aldri kommet hit for å stille spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg gir opp. Du er lost case uansett.

Min erfaring er at dersom gutten er interessert klarer han å vente en stund før han prøver å ha sex med jenta, selv om han veldig gjerne vil. Noen er mer pågående, og andre er mindre pågående. Når en gutt tilbringer flere hele netter sammen med deg uten å ha sex betyr mest sannsynlig at han er interessert i deg. Ellers ville han vel stukket når det ikke ble noe på han.

Derfor bør TS se til å pule fyren jo før jo heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Om hun ikke hadde vert usikker hadde hun aldri kommet hit for å stille spørsmål...

Man kan aldri være 100% sikker på om en man dater er interessert i noe mer eller ikke, så da må det være lov til å spekulere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur han lissom brutale mannen hengte seg opp i at jeg skreiv at jeg ble nervøs jeg. Men jeg ble jo ikke nervøs bare fordi det ikke skjedde noe, men fordi det var uvant oppførsel av den gutten i forhold til andre gutter, tidligere erfaringer og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan aldri være 100% sikker på om en man dater er interessert i noe mer eller ikke, så da må det være lov til å spekulere litt.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Feil.

Hvor mange ganger tror du han gidder å ikke få noe før han regner med at hun ikke vil noe mer? Jeg hadde ikke giddet det "typen" til TS holder p med. enten så vil du eller så vil du ikke! Spill og annet dill gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann
Trur han lissom brutale mannen hengte seg opp i at jeg skreiv at jeg ble nervøs jeg. Men jeg ble jo ikke nervøs bare fordi det ikke skjedde noe, men fordi det var uvant oppførsel av den gutten i forhold til andre gutter, tidligere erfaringer og sånt.

sigh... Vurdert å kjørekommunikasjonen direktemot han? Eventuelt tenke over at også du kan gjøre ting annerledes enn hva de er gjort før? Tenk utfor boksen! Om brudd på tradisjonelle rollemøsnter gjør deg nervøs bør du gå bevisst inn for å oppleve nye ting for å takle uventede situasjoner på strak arm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uten date foreløpig iallefall. Så det går nok bra, alt til sin tid vettu, lissom brutale mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...