Gå til innhold

HVOR er den????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kan noen fortelle meg detaljert hvordan i svarteste jungelen jeg finner prostatakjertelen på min kjære?? Kjenner ikke en valnøtt oppi der jeg uansett hva jeg gjør.. :roll:

Så til dere som gjør det, forklar vær så snill! Og helst så fort som mulig, har lyst til å overraske han når han kommer hjem! :ler:

-MH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Valnøtt???

Tror, uten å ha lett etter den, at den ligger ca 5 ca oppi tarmen på'n, den fremre (er nå det et ord?) veggen av tarmen (høres ikke det søtt ut?).

Har ihvertfall lest endel om dette her inne, så noen kan sikkert smekke meg på hånda hvis dette ble feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*prøvende på-gyngende-grunn-latter*

Prostata ligger jo ikke uttapå, da! Eller mener du området mellom anus og pungen på innsiden?

Prostata er en kjertel, som ligger INNI mannen.

Såpass vet jeg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lokalisere dette punktet er ganske mye enklere enn å finne kvinnens G-punkt. Prostata ligger mellom 5 og 8 cm inn i anus, på fremsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Maiken- Hehe, har lest at den er på str med en valnøtt når den blir stimulert skjønner du. Derav uttrykket..hehe ;) Det du nevner har jeg og lest men finner den liksom ikke..uff får prøve litt bedre ikveld. Da får han pent ligge der og finne seg i behandlingen for nå SKAL jeg finne den nøtten!! :sjarmor:

Dreamy - har også hørt det, men når jeg har prøvd å stimulere området så får han bare vondt tydeligvis, så jeg ga opp. Får heller prøve meg på innsiden hvor ekkelt det enn kan høres ut for noen :)

-MH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

fem til ...ÅTTE cm?

Da...vil elskling aldri få oppleve dette med min finger ihvertfall.

Har nettopp målt langefingeren min (ja, faktisk!), og fant ut at den er nøyaktig 8 cm lang minus negl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er p.g.a størrelsen til prostata. Prøv på 6,5 cm så er du sikkert i nærheten av midten. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Å lokalisere dette punktet er ganske mye enklere enn å finne kvinnens G-punkt.

Enig!! Hvorfor kan ikke dette hel... G-punktet bare være en rød, lett tilgjengelig knapp som vi gutta kan trykke på når vi virkelig skal ha fres på heterofilien?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

Men...ok...sett at jeg spør da. Og har rasker over meg og VET, ned til mm's detalj...hvor den befinner seg. Det...må jo nødvendigvis bety at han har...funnet dette punktet selv :o Og...for å finne dette pkt selv, så må han jo ha lett etter det, og for å lete etter det så må jo det bety at han har hatt fingeren... :rodme:

:rodme::rodme::rodme::rodme:

Er det dette de mener med at før vi stiller et sprm til en mann, så må vi stålsette oss...være forberedt på et ærlig svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingeren er sikkert grei nok, men er det ingen som har hørt om analplugger?

Disse fåes faktisk med vibrering... bzzzzzzz :D

Så slipper dere å få ulumskheter under neglene også... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Det må være derfor homofilenen liker så godt å ta i hverandre der....og flere blir homo...? Bare en tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostataen er ikke så vanskelig å finne. Den ligger som mange allerde harf påpekt bare 5-6 cm innenfor analåpningen, på fremsiden(mot magen). Den bør ikke være særlig vanskelig å kjenne da det ikke er noe annet der som kjennes ut som en liten hard ball på størrelse med en valnøtt. Alt annet der inne bør være mykt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kan noen fortelle meg detaljert hvordan i svarteste jungelen jeg finner prostatakjertelen på min kjære?? Kjenner ikke en valnøtt oppi der jeg uansett hva jeg gjør.. :roll:

:hoho::hoho: ja det var en måte å si det på :hoho:

Så til dere som gjør det, forklar vær så snill! Og helst så fort som mulig, har lyst til å overraske han når han kommer hjem! :ler:

-MH

jeg er nok litt sent ute, så jeg gir ikke noen forklaring i dag om du da ikke behøver det i morgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...