Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hvilke undertøy eller klær er skikkelig turn off? Hva er det din partner har på seg som gjør at du mister all lyst? Og tør du å si rett ut: Æsj, den var stygg!!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hvilke undertøy eller klær er skikkelig turn off? Hva er det din partner har på seg som gjør at du mister all lyst? Og tør du å si rett ut: Æsj, den var stygg!! Truser! Menn med truser er helt forferdelig! Menn skal bruke BOXER!
Gjest gjest-jente Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Truser! Menn med truser er helt forferdelig! Menn skal bruke BOXER! Menn med "sexy" boxsere... Traff en kar som hadde svart, trang, liten boxer med svarte gjennomsiktige striper.... den var i alle fall ikke nice
Gjest gjest-jente Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Og en ting til - Menn som har såpass trange olabukser slik at den går opp bak og slik at man kan se om han har den på høyere eller venstre side ha ha ha ha ha ha Kanskje mer festlig enn turn-off kanskje hi hi
Fun Light Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Helt opplagt, men likevel: Hvite sokker! Truser er bare bad... Liker heller ikke sånne lyse bukser, uten ordentlige lommer.. Sånn beigefarget bukse hvor alle romper ser ut som Donald-romper! På jenter må det være g-string som vises. Grusomt!! Er heller ikke spesielt flatterende med for små topper/overdeler, hvor kvapsete mage tyter frem.. BH som er for liten så puppene deles i to er heller ikke særlig pent!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Damer i strømpebukser hvor den vises over buksen.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Må si meg veldig enig med Lince Truser på menn er fy-fy For liten bh på jenter/kvinner er lite lekkert
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Med mindre man er bifil, så burde man jo egentlig ikke svare for hva som er turnoff på sitt eget kjønn. Jeg synes utvaska slappe bukser er ustilig, men det er jo ikke turnoff i den forstand at jeg mister lyster hvis jeg først er keen da.
Gjest Purple Haze Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Menn med vanlige truser er skikkelig turn off for meg. Det må være boxer Også er det bare helt latterlig hvis mannen ikke tar av sokkene når man skal ha sex. Da mister jeg bare helt fokus... På jenter er det stygt med g-streng som vises, og for liten bh, slik at det tyter ut.
stjernekyss Skrevet 9. juni 2009 #12 Skrevet 9. juni 2009 Og en ting til - Menn som har såpass trange olabukser slik at den går opp bak og slik at man kan se om han har den på høyere eller venstre side ha ha ha ha ha ha legrine.gif Kanskje mer festlig enn turn-off kanskje hi hi Jeg vet! Sånn trang boxer det blir referert til over her. Og sånne som har glidelås i åpningen Man-boxere er skikkelig turn-off. Boxere som har levd i for mange år som er slappe i strikken og henger og slenger. Store, flagrende boxere "Silke"boxere Syntetiske boxere Syntetiske boxere med tacky mønster Fartsstriper Rosa boxere (eller andre ting som får meg til å assosiere fyren med en jente) Bjørn Borg boxere er fint, men det fineste tror jeg er hvite Calvin Klein boxere
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 Truser med andre menns navn på. Bjørn Borg som stikker opp av buksa.
Brianna Skrevet 9. juni 2009 #14 Skrevet 9. juni 2009 Hvis jeg først er interessert i en person og hans utseende, skal det mye til før klærne hans ødelegger moroa. Men så klart... gutter som ser ut som de ønsker å bli med i en 50-cent musikkvideo med alt for mye bling er det teiteste jeg vet! Minner meg om taperne fra ungdomsskolen...
Gjest Nabojenta Skrevet 11. juni 2009 #15 Skrevet 11. juni 2009 Definitivt silkeboxere! Og boxere som begynner å miste fargen, bli løs, og ligner på noe som bestefaren din kunne brukt for noen tiår siden.
Gjesten Skrevet 11. juni 2009 #17 Skrevet 11. juni 2009 Helt opplagt, men likevel: Hvite sokker! Har aldri helt skjønt hva som er problemet med hvite sokker jeg... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå