yoga Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hei, jeg har vært litt ute av drift de siste ukene og derfor ikke hatt mulighet til å trene. Håper jeg får mulighet til å ta meg en styrkeøkt på torsdag, men er det noen hensyn jeg bør ta? Kjenner jo at muskulaturen har "svunnet litt hen", og bør jeg da ta det litt med ro i oppstarten? Eller kan jeg gå tilbake til full styrke, og satse på at jeg ikke trener meg dårlig?
Sekretæren Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Hvis du varmer opp med lette vekter, så merker du vel hvordan ståa er? Om du bygger deg opp mot maks, så kjenner du sikkert fort hvor det stopper. Jeg ville begynt litt rolig, men det er jo lurt uansett, dagformen har det med å svinge voldsomt noen ganger
yoga Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 Takk for svar Har hatt en tendens til å trene meg dårlig noen ganger (altså trent for hardt), og jeg leter fortsatt etter den gyldne middelvei for å unngå det. Og hadde vært så veldig kjedelig hvis jeg gjør det samme nå med en så lang pause bak meg..
yoga Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2009 Trene deg dårlig? Som i å overtrene? Ja, eller har innimellom litt problemer med å få i meg nok næring i forhold til det å drive aktiv styrketrening. Ingen big deal, men bare en ekstra utfordring til tider Og hvis jeg ikke får i meg nok mat, så er jo en klar konsekvens at jeg blir fysisk dårlig av treninga..
Sekretæren Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Selvsagt. Har det slik innimellom, dårlig matlyst er ikke bra for formen, det sier seg selv. Anbefaler veldig å ta en shake etter trening, jeg merket faktisk enormt stor forskjell etter at jeg begynte med det!
yoga Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2009 Tenker du da på proteinshake? Noen å anbefale?
Annikken Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Støl blir du garantert uansett, så bare less på det du orker og hvil deg i 2 dager etterpå Er det jeg bruker gjøre hvertfall
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 #9 Skrevet 10. juni 2009 Tenker du da på proteinshake? Noen å anbefale? Denne og denne er mine favoritter, med vekt på den siste Dette er måltidserstattere, dvs de gir deg all den næringen du trenger etter en trening. Litt dyre, men de er også i porsjonspakninger. Proteinfabrikken har noen billigere, men jeg er ikke fornøyd med smaken. Forsk litt rundt, og be om smaksprøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå