Gå til innhold

Det høres ut som om jeg tar bilde med web-kamera..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde PC-en til en datamann nettopp, for å koble til det trådløse nettverket..

Nå sitter jeg her og det høres ut som om det blir tatt bilde i tide og utide..!!

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklame for digitalkamera nederst på kvinneguiden:) Misliker reklame med lyd på nettet!

Skrevet

Haha, er det sant??!! Blir jo helt paranoid her jeg sitter med webkamera integrert i dataen min!!

:skratte:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Ja, noe så sinnsykt irriterende!!

Jeg trodde det var virus og noe veldig galt med min bærbare data...scannet virusprogrammer og alt.

Det klikker med jevne mellomrom som om noen tar bilde med kamera - eller som om Webkamera har hengt seg opp.

Om dette skal være reklame for et kameramerke så vil jeg si det irriterer mye mer enn det interesserer...hvordan blir vi kvitt det?

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, noe så sinnsykt irriterende!!

Jeg trodde det var virus og noe veldig galt med min bærbare data...scannet virusprogrammer og alt.

Det klikker med jevne mellomrom som om noen tar bilde med kamera - eller som om Webkamera har hengt seg opp.

Om dette skal være reklame for et kameramerke så vil jeg si det irriterer mye mer enn det interesserer...hvordan blir vi kvitt det?

Herregud, er det DET det er? Takk og pris, da er det ikke noe galt, som jeg trodde! Men fy så irriterende det er :kjefte: Fjern reklamen straks, takk!

Gjest Gjest
Skrevet

Satt også lenge å funderte på hva i alle dager som skjedde... :fnise

Men synes godt den reklamen kan fjernes :kjefte:

Skrevet

Nå har jeg vært å sminket meg og ordnet håret mitt, så da kan de bare fortsette å knipse. Men savner et lite tegn før de knipser, blir så sliten av å smile hele tiden,

Lurer på hvem som får alle bildene?

Gjest ~VanDora~
Skrevet

Hehe, har sittet å lurt på akkurat det samme, men siden jeg er litt paranoid så har jeg fra før av teipet over kameraet på maskin.

Vet at folk kan hacke seg inn.. :hakeslepp:

Sannsynligheten er vel større for at det skjer Linni Meister mer enn meg, men hvem vet ;) Hirr Hirr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...