Victoria85 Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Har allerede fått laget et monogram med navnene våres og datoen, men hadde så lyst til å ha et "monogram" med bare forbokstavene i og a som gikk igjen som dus bakgrunn i blant annet kirkeprogram, meny og sanghefter. Beste hadde vært å fått noen hjerter for det kan passe litt bedre. Men jeg klarer bare ikke få dette til selv:( Er det noen som kunne vært så snill å hjulpet meg med dette? Må bare passe på at fargen da er grå slik at den ikke utpeker seg:) Setter kjempe pris på all hjelp og tips:)
Victoria85 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2009 Har allerede fått laget et monogram med navnene våres og datoen, men hadde så lyst til å ha et "monogram" med bare forbokstavene i og a som gikk igjen som dus bakgrunn i blant annet kirkeprogram, meny og sanghefter. Beste hadde vært å fått noen hjerter for det kan passe litt bedre. Men jeg klarer bare ikke få dette til selv:( Er det noen som kunne vært så snill å hjulpet meg med dette? Må bare passe på at fargen da er grå slik at den ikke utpeker seg:) Setter kjempe pris på all hjelp og tips:) Dytter:)
lilleGrethe Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Har du monogrammet dere fikk laget elektronisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå