Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest!
Skrevet

Hei!

Jeg har kommet meg inn i veldig vanskelig situasjon! Håper noen av dere kan hjelpe meg.

For et halv år siden, gjorde jeg og typen det slutt! Det har vært frem og tilbake for oss begge, men nå har BEGGE endelig funnet ut at vi vil prøve på nytt. Det som plager meg er at under denne tiden har vi har hatt flere (både date, sex+++)

Jeg var uærlig mot han når jeg viste at jeg og han ikke hadde noe fremtid, men han er uærlig mot meg nå for å skåne meg og mine følelse.

Jeg veit at jeg elsker han og at han elsker meg, men for meg er trofasthet, ærlighet og lojalitet viktige verdier som jeg føler vi har ødelagt.

Har noen klart å finne frem til hverandre etter at det har vært slutt? Er det noe håp for oss? Tips/meninger?

Mvh

LS

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ikke klarer tanken på at han har hatt andre når dere har hatt pause, så får du la være å bli sammen med han.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Om du ønsker å være sammen med han må du nokk bare ta å bite i det sure eplet! :pisk:

Nå har du fått en sjangs til å starte på nytt med denne gutten, ønsker du å avslutte det bare fordi han har hatt andre i løpet av pausen?

Tenk heller på denne måten: Når dere hadde pause hadde han andre, MEN han ente opp med å ville bli sammen med deg igjen. Det forklarer jo at han ikke er intressert i dem han har hatt sex med. :) Du er tydeligvis nummer 1 på ønskelisten hans ;)

Og en annen ting: Om du gir slipp på han nå, kommer han sannsynligvis til å finne seg en ny jente. Ikke gi opp nå når du har sjangs hos han :)

At han ikke vil prate med deg om sex som han har hatt med andre er forståelig. Jeg tenker heller han åpner seg om det senere, når du ikke lenger "friker ut" :gjeiper: ( Og kanskje har vært sammen en stund først.)

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Kjærligheten er koooomplisert :P

Dere kan jo prøve dere forsiktig frem - ta det rolig!

:P hmm.

hilsen noen som ikke har peiling på noe egentlig!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...