Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Jeg og samboer planlegger tur til NYC. Vi vil ha det billigst mulig, og det spiller ingen rolle hvordan vi bor, bare det er trygt. Derfor vurderer vi Hostel. Lurer på om noen har erfaringer med det? Er det trygt? Vi har funnet billige flybiletter, 6000 kr for begge tur/retur. Ikke så værst det?
gard Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Hei Har dere lagt opp noe budsjett for hotell? Hva er maks dee ønsker å betale per natt?
Haris Pilton Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Det er helt trygt, ja Jeg trivdes på Central Park Hostel, men vennene mine som hadde vært på et hostel like ved times square uken før, husker dessverre ikke hva det heter, sa at de trives mye bedre der. 6000 for begge to var flott pris, ja
allyhoo Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Ei venninne og jeg bodde på hostel i New York for noen somre siden. Vi bodde på fellesrom, og var litt skeptiske i utgangspunktet. Men det var ikke noe problem i det hele tatt. Vi følte oss veldig trygge, og det var rent Kan anbefales! I hvertfall når man ønsker å bruke mest mulig på shopping og opplevelser, og kun ser på hotellet som et sted å overnatte. Et annet pluss med hostels er at det er lett å komme i kontakt med andre som er på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå