Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Laika_*
Skrevet

Jeg og samboeren har vært sammen i 3 år. Han har grei kontakt med eksen sin. Noe jeg aldri har likt helt, men har prøvd å ikke nekte ham det..

Eksen sendte en melding og skrev at hun skulle slette gamle mailer, og der fant hun masse bilder av tiden da de to var sammen..

Jeg ble irritert og syntes jenta var teit som sendte en sånn melding, jeg sa det til kjæresten min, og han forsto det. Likevel så virket det som om at det er vanlig/akseptabelt i hans verden. Så var vi ferdige med å snakke om det..

Er det bare meg som er helt skrudd og overdriver fælt her? Hvordan hadde dere reagert om deres kjære fikk en slik melding fra eksen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og samboeren har vært sammen i 3 år. Han har grei kontakt med eksen sin. Noe jeg aldri har likt helt, men har prøvd å ikke nekte ham det..

Eksen sendte en melding og skrev at hun skulle slette gamle mailer, og der fant hun masse bilder av tiden da de to var sammen..

Jeg ble irritert og syntes jenta var teit som sendte en sånn melding, jeg sa det til kjæresten min, og han forsto det. Likevel så virket det som om at det er vanlig/akseptabelt i hans verden. Så var vi ferdige med å snakke om det..

Er det bare meg som er helt skrudd og overdriver fælt her? Hvordan hadde dere reagert om deres kjære fikk en slik melding fra eksen?

Ikke noe man kan gjøre med det, men spørs hva han gjør

Skrevet

Kjære deg -

hun er en EX og du er en NÅ.

At hun mailer om bilder...tja, kanskje hun trodde han var interessert i noen av bildene?

Ignorer dette..

(Selv hadde jeg blitt bestis med en datanørd og sendt virus på hennes maskin....)

Skrevet

Vel, han har jo hatt et liv før deg da, sånn er det jo for oss alle!

Jeg blir noen ganger litt oppgitt av alle de som blir stresset av ekser og fortid -velger man seg en kjæreste så får man jo også ta bagasjen på kjøpet! ALLE har bagasje.

Selv om han er din kjæreste nå, så betyr det jo ikke at han trenger å slette sin egen fortid?

Han hadde ikke vært din kjæreste om han hadde vært interessert i noen andre eller x-en, -og så lenge deg er deg han er glad i /elsker, hvorfor stresse over ting som ikke har noe med deg å gjøre? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...