Gjest TS Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hva gjør dere sammen med kjæresten? Spør fordi jeg nettopp har fått meg kjæreste etter litt lang tid som single. Vi er i 30 årene.
Gjest D-shol Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Vi ser en del kule serier og filmer sammen, enten hjemme eller så går vi på kino. Var nettopp 5 dager i London. Går ut og spiser. Går tur av og til. Et par ganger har jeg sendt ham melding på FB og bedt ham på "blind date". Den ene gangen hadde han reservert bord på restaurant og kjøpt kinobiletter, den andre gangen tok jeg ham med på et par museer.
Gjest jesuschrist Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Snakk om å være usikker på seg selv da. Hva GJØR man sammen med kjæresten/samboeren? Som kjærester så gjør vel alle mer eller mindre det samme. Man prater sammen Går turer Ser film/serie/Kino Har sex Reiser på turer/ferie Spiser/lager mat eller går på resturant Man kan dra på konserter eller klubber Hva som helst??? Som samboer Det samme
Suzy Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Vi går tur Spiser middag Går ut og spiser middag Går på kino Går ut og "øller" Leier film Prater og kikker på stjernene Gjør husarbeid Pusser opp Elsker Hjelper hverandre Spiller golf osv osv osv
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Samboeren min og jeg: Hører på musikk og går på mange konserter sammen. Drar på hytten sammen. Han elsker å fiske, jeg elsker å lese - det er en fin kombinasjon av ting vi kan gjøre sammen. På båt eller på land. Vi har tatt opp en felles hobby - vi lærer oss å spille golf. Vi ser på film, spiller brettspill og på sommeren går vi av og til noen turer. Ellers gjør vi ikke så veldig mye da de to første tingene tar opp mye tid om våren og sommeren. Vi kjeder oss vel litt for mye på vinteren - da blir det mye sofasitting og gnagsår av hverandre en sjelden gang.
Anglofil Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 - Går masse turer, spaserer egentlig overalt hvor det er mulig å gå. - Lager mat sammen. - Spiser ute en gang i blant på restaurant. - Tar en tur på kino. - Har film/tv-serie-kvelder. - Tar oss en sykkeltur. - Går ned til stranda, ligger i gresset og leser, koser oss, griller, osv. - Spiller brettspill. - Prater sammen. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå