Tintin Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Min bror møtte en jente på nyttårsaften (de er begge 18år) når kusinen vår hadde nyttårsarrangement hos seg. Hun jenta og broren min sendte i etterkant mye meldinger, og møttes én gang, men til slutt fortalte jenta broren min at hun ikke lenger var interessert. Og de avsluttet derfor kontakten. Poenget kommer her. Nylig var jeg ute med kusina vår, som er venninne med hun jenta broren min snakket mye med en periode. Jeg fikk høre at hun kunne være en litt sånn type som roter mye rundt, og det viste seg også at hun og broren min tydeligvis hadde sendt noen litt dirty meldinger til hverandre. Men hadde vært verst. Han hadde bl.a. spurt om de ikke bare kunne hoppe i sengehalmen, fordi han ikke hadde fått seg noe på 1 år. Og det var også etter dette at kontakten holdt opp. Jeg kjenner jeg blir provosert på oppførselen til broren min, synes han rett og slett har liten respekt for en jente når han skriver noe sånt. Burde jeg ta opp dette med han, eller skal jeg la det ligge? Må innrømme at jeg går rundt og irriterer meg litt over det.. Og jeg ba ikke om å få høre om disse meldingene, det var noe min kusine fortalte uoppfordret.
Afaia Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg syns ikke det der er noe du har noe med å ta opp med broren din.. Om du absolutt MÅ snakke med han om "sånne ting" får du heller snakke på generelt grunnlag om respekt for jenter og andre mennesker.
Brianna Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Enig med deg over, du har egentlig ikke noe med forholdene til broren din å gjøre. Kanskje følte han at det passet med slike meldinger der og da, men personlig er jeg enig med deg i at de virket litt respektløse. Men en liten generell jente-prat hadde kanskje vært på sin plass! det er søtt av deg å reagere på oppførselen hans, må jeg si!
MissStiles Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes heller ikke at du skal ta det opp med han. Jeg hadde en situasjon med søsteren min en gang, for noen år siden. Vi var ute på byen og danset. Jeg tok meg en pause fra dansinga og det tok ikke lang tid før hun var omsvermet av gutter. Hun hadde type og de hadde vært sammen et par år. De guttene hun danset med begynte å klå på henne. Det er en ting men det som overrasket meg mest, var at hun ikke avviste dem med en gang. Resten av kvelden så tenkte jeg mer og mer på dette, og spesielt om jeg skulle ta det opp med henne. Jeg oppfører meg ikke på den måten om jeg har kjæreste. Jeg vet at hun aldri ville vært utro mot han, men allikvel.. Men når vi gikk fra det utestedet på slutten av kvelden, så husker jeg at flere av dem spurte om nr hennes. Da sa hun nei. Heldigvis! Men det er jo hennes sak hvordan hun oppfører seg og jeg ville ikke blande meg inni forholdet hennes til typen.
Ethereal Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Hold deg unna privatlivet til broren din, du. De færreste har lyst å dele sexlivet sitt med sine søsken. Hva han gjør på "fritiden" er opp til han, uansett hvor provosert og idiot du syns han er.
Tintin Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Takk, for råd alle sammen! Jeg er helt enig at det ikke er min sak, men man blir vel bare litt revet med når man blir gående å tenke på det. Og det blir hvertfall litt sånn at man får lyst til å ta det opp når man ikke klarer å stoppe og tenke på det. I tillegg har jo opplevd å få ett par sånne meldinger selv, uten å ha sendt noen dirty meldinger på forhånd (det er ikke noe for meg), og da har jeg kuttet ut all kontakt (og det gjorde jo i grunn hun jenta også). Det er vel veldig gjerne bare det at jeg vil at han skal forstå at det er viktig å respektere folk, og at man tråkker litt på personer når man presterer å sende sånne meldinger. Det er vel (nesten) ingen som blir glad av en sånn melding. Men merker at det har gått seg til litt etter at jeg fikk skrevet det ned her. I bunn og grunn så skulle jeg vel ønske at jeg aldri fikk vite om disse meldingene. Jeg har ikke noe interesse av å høre om det der...
Anglofil Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Uansett hva du eller jeg måtte mene, så synes ikke jeg du har noe med hans privatliv å gjøre. Han må finne ut av slikt selv, enkelt og greit. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå