Gjest Ungdame Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Som tittelen beskriver.. Tenner utrolig på jomfru gutter.. tanken på å være hans første.. vise han hvor godt sex kan være og bare knulle hjernen ut av han.. Det er så pirrende.. det at gutten har den drivet om å lære mer om sex og at jeg skal være læreren på en måte er jeg unormal? er det flere der ute som tenner på det samme? altså, misfortså meg rett.. det er ikke sånn at jeg går rundt og leter eter kun jomfru gutter.. eller spør enhver gutt jeg blir kjent med om han er det eller ikke.. det er bare noe med at jeg blir ekstra opphisset når/hvis jeg får vite at han er jomfru..
Gjest Thea23 Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Som tittelen beskriver.. Tenner utrolig på jomfru gutter.. tanken på å være hans første.. vise han hvor godt sex kan være og bare knulle hjernen ut av han.. Det er så pirrende.. det at gutten har den drivet om å lære mer om sex og at jeg skal være læreren på en måte er jeg unormal? er det flere der ute som tenner på det samme? altså, misfortså meg rett.. det er ikke sånn at jeg går rundt og leter eter kun jomfru gutter.. eller spør enhver gutt jeg blir kjent med om han er det eller ikke.. det er bare noe med at jeg blir ekstra opphisset når/hvis jeg får vite at han er jomfru.. Verken unormal eller rar, alle har jo noe de tenner litt ekstre på. Har det på samme måte selv
waco Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 (endret) Kan kjøpe den. Det må jo være en opplevelse for en jente å vite at nå gjør hun at nå får gutten smake lykke på en aldeles henrivende måte. Det gjør noe med alle mennesker etter at de har hatt sex første gang. Man føler at her er det mye uopplevd, og alle er jo utrolige takknemlige til partneren som viste de en ny side av livets aspekter. Man åpner et helt nytt sanseapperat, og den lysten og brunsten gutter kjenner etter første samleie er overstått, og den lysten og brunsten kvinner kjenner etter første samleie er overstått, - er vissheten at nå har man forstått selve meningen med livet. Først da forstå kvinnene hva vaginaen er til, og først da forstår gutter hva som menes med pungspreng. Endret 9. juni 2009 av waco
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Kan kjøpe den. Det må jo være en opplevelse for en jente å vite at nå gjør hun at nå får gutten smake lykke på en aldeles henrivende måte. Det gjør noe med alle mennesker etter at de har hatt sex første gang. Man føler at her er det mye uopplevd, og alle er jo utrolige takknemlige til partneren som viste de en ny side av livets aspekter. Man åpner et helt nytt sanseapperat, og den lysten og brunsten gutter kjenner etter første samleie er overstått, og den lysten og brunsten kvinner kjenner etter første samleie er overstått, - er vissheten at nå har man forstått selve meningen med livet. Først da forstå kvinnene hva vaginaen er til, og først da forstår gutter hva som menes med pungspreng. Jada Ari Behn, men jeg tror nok at denne pompøse oppblåste overdrivelsen ikke vil vekke annet enn latter her på kvinneforumet :D
waco Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jada Ari Behn, men jeg tror nok at denne pompøse oppblåste overdrivelsen ikke vil vekke annet enn latter her på kvinneforumet :D pssst, ikke si no til martha, hu har engleoppheng igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå