stella K Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 http://www.shiseido.no/suncare/suncare/sun...ndation-n-spf-6 jeg er ute etter et pudder som man kan freshe opp med i løpet av dagen. har noen prøvd dette fra sheseido?
Gjest Gjest_Nygift_* Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg bruker dette og er kjempefornøyd.
stella K Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 er dette noe man kan freshe opp med i løpet av dagen uten at det ser for unaturlig ut? du kan gjerne gi meg litt detaljer om hvordan det er
mari4ever Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 er dette noe man kan freshe opp med i løpet av dagen uten at det ser for unaturlig ut? du kan gjerne gi meg litt detaljer om hvordan det er hei:) jeg er veldig glad i dette pudderet, pga det gir fin, naturlig mattende effekt. passer ypperlig til å freshe opp i løpet av dagen. Dette pudderet ser naturlig ut, blir jevnt og gir en fin glød. pluss med SPF=)
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 hvor mye koster det, og får man kjøpt det i vanlige parfymerier?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 hei:) jeg er veldig glad i dette pudderet, pga det gir fin, naturlig mattende effekt. passer ypperlig til å freshe opp i løpet av dagen. Dette pudderet ser naturlig ut, blir jevnt og gir en fin glød. pluss med SPF=) supert da skal jeg prøve det! jeg har vanlig nordisk hud, har du et nummer på puddert å anbefale?
mari4ever Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 supert da skal jeg prøve det! jeg har vanlig nordisk hud, har du et nummer på puddert å anbefale? jeg har pudderet i fargen natural, og jeg har også veldig norsk hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå