Malaco Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Bruce Springsteen spiller jo i Bergen i dag og i morgen, og jeg har utrolig nok klart å få tak i en billett i siste liten til i morgen til normal pris. Noen som skal dit? Har egentlig ikke lyst å gå alene, men ble nå sånn denne gangen... Når skal dere gå dit..flere timer på forhånd?
Malaco Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hvorfor gidder du i det hele tatt å svare om du ikke er fan og ikke kunne tenkt deg på en slik konsert? Endret 9. juni 2009 av Malaco
Xtra_lilje Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 jeg skal i morgen vet dørene åpner kl 6, oppvarming kl 8. vi satser på å være der i 8 tiden, ingen av oss er fantatiske og må stå fremst... hører det er køer på vei til byen for dagens konsert, så fylles nok opp fra 6 ja!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor gidder du i det hele tatt å svare om du ikke er fan og ikke kunne tenkt deg på en slik konsert? Fordi jeg hadde lyst
Malaco Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Ok, så det er oppvarmingen som begynner kl åtte? Trodde det var rundt da han skulle komme på scenen jeg. Men jeg gleder meg sinnsykt mye! jippi
Småkjekset Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Bruce kommer på scenen rundt 21, og i 23.15 tiden er det klart for ekstranummrene, og det varer i 30-45 min Og så er det en sinnsyk kø for å komme seg ut av byen! Men helt sikkert artig
Østlandet Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Oppvarming? Ingen oppvarming med Bruce Spr.steen & ESB I hvert fall har jeg aldri vært med på det, etter flere titalls konserter i inn og utland. Gjennom snart 3 tiår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå