Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_petter_*
Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg kreve at kjæresten min bruker hårnett hjemme for å unngå helt sykt mye hår overalt. Når hun krever at jeg sitter på do når jeg tisser for å unngå tiss på dokanten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er det du som tar deg av all støvsugingen og hun som vasker doen da?

Gjest Gjest
Skrevet
Tja, er det du som tar deg av all støvsugingen og hun som vasker doen da?

Vi gjør begge ting på tur

Skrevet
:ler: Dersom hun krever at du må sitte og pisse (og at du faktisk gjør det) synes jeg det er rett og rimelig at du krever at hun må gå med hårnett.
Gjest D-shol
Skrevet

Hvis det er like ekkelt for deg å sitte på et hårstrå som det er for henne å sette seg på en tissevåt doring kan du absolutt kreve hårnett!

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis det er like ekkelt for deg å sitte på et hårstrå som det er for henne å sette seg på en tissevåt doring kan du absolutt kreve hårnett!

Ja, det er du i din fulle rett til! :sur:

Gjest Gjest_petter_*
Skrevet

Hallo.....hvem setter seg rett på dokanten? eller pisser stående uten å ta opp ringen?

Nei det er av rent rengjøringsmessige grunner

Skrevet
Hvorfor kan ikke jeg kreve at kjæresten min bruker hårnett hjemme for å unngå helt sykt mye hår overalt. Når hun krever at jeg sitter på do når jeg tisser for å unngå tiss på dokanten?

haha, pga de to tingene ikke akkurat er sammenlignbare!

Gjest Fru Fru
Skrevet

Det er da ingen som sier at du ikke kan kreve det.

Men du må nesten si det til henne, ikke syte her gutten min.

Gjest D-shol
Skrevet (endret)
Hallo.....hvem setter seg rett på dokanten? eller pisser stående uten å ta opp ringen?

Nei det er av rent rengjøringsmessige grunner

Jeg sa doRING, ikke dokant. Andre folks dovaner vet jeg fint lite om.

Endret av D-shol
Skrevet

Jeg synes at kjæresten din er ganske sær som ber deg sette deg for å tisse! Kanskje hun er sjalu på din fordel som mann på dette området? Hehe, uansett, ditt forslag ovenfor henne var rimelig latterlig! Kanskje det ikke er tiss på dokanten og hår i stua som er probemet her? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er du fryktelig dårlig til å sikte? ;) Ellers går det ann å kreve hva man vil men det er jo ikke sikkert at den man krever det av går med på det da

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi du har like mye hår på hode som det hun har.

Hennes er bare lenger.

Dessuten er det vel litt værre å sette seg i noen andres våte TISS,

enn det er å få tråkket på et hårstrå...

Skrevet

Altså, jeg krever ikke at samboeren må pisse sittende og jeg sitter ikke i hans våte tiss.

Om hun klarer å komme med underlige krav, får du like greit gjøre det samme.

Faktisk - ideen om hårnett kunne være noe for meg, sånn helt frivillig, jeg røyter også noe helt vanvittig.

Skrevet

Jeg må kanskje rette opp i noen misforståelser her. Dette er ikke en krangel mellom meg og samboer, men noe som falt meg inn en dag jeg støvsuget.

Jeg har heller ikke blitt pålagt å sitte på do når jeg tisser men vet at det blir mer søl på kanten når jeg står. Man bommer ikke på doskålen men bittesmå dråper, noe sånt som yr, spruter rundt strålen og lager tiss på dokanten over tid.

Hun røyter mye mer enn meg, det er et faktum. Det er bare å sjekke badekaret etter bad eller dusj fra respektive familiemedlemmer.

Så formålet med innlegget var å lodde stemningen blandt brukerne hva de synes. Noe jeg har fått. Takk til de som har svart og takk til de som har noe mer å si om saken:-) Kjør debatt!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg må kanskje rette opp i noen misforståelser her. Dette er ikke en krangel mellom meg og samboer, men noe som falt meg inn en dag jeg støvsuget.

Jeg har heller ikke blitt pålagt å sitte på do når jeg tisser men vet at det blir mer søl på kanten når jeg står. Man bommer ikke på doskålen men bittesmå dråper, noe sånt som yr, spruter rundt strålen og lager tiss på dokanten over tid.

Hun røyter mye mer enn meg, det er et faktum. Det er bare å sjekke badekaret etter bad eller dusj fra respektive familiemedlemmer.

Så formålet med innlegget var å lodde stemningen blandt brukerne hva de synes. Noe jeg har fått. Takk til de som har svart og takk til de som har noe mer å si om saken:-) Kjør debatt!

Skal hun bruke hårnett i dusjen og badekaret og da eller? LOL

Gjest Gjest_Lillemor_*
Skrevet
Jeg må kanskje rette opp i noen misforståelser her. Dette er ikke en krangel Man bommer ikke på doskålen men bittesmå dråper, noe sånt som yr, spruter rundt strålen og lager tiss på dokanten over tid.

Dette kan jeg skrive under på... jeg har to mannfolk i huset, som begge står.

I tillegg til "yret" du beskriver, spruter det langt oppover veggen når de har holdt seg en stund, og har skikkelig hard stråle.

Jeg ble irritert, og målte en gang... og fant urinsprut 168 cm opp på veggen ved siden av toalettet! Den gangen vurderte jeg faktisk å lage en tråd her inne (den gangen det var et eget delforum for menn) med overskriften: "hvor høyt skvetter du?"

Slik det er her i huset nå... jeg røyter, de skvetter urin... jeg støvsuger, de vasker veggene rundt toalettet etter seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg mener at "myth bustert" testet dette med tissing på do, og fant urinbakterier i tankostene som stod en meter vekke fra toalettet, når menn stod og tisset.

Det er faktisk veldig uhygienisk å stå å tisse, det skvetter littegrann hver gang. Jeg syntes det er særlig uhøffelig å gjøre dette når man er på besøk hos andre. Hva man gjør på egen do får være opp til en selv, men å utsette andre for urindråper på vegg etc er rett uhøfflig.

Men å sammenligne urin med hår er jo en annen ting. Urin er ekkelt, og man kan lett ordne dette med å sitte de par minuttene om dagen det er snakk om. Hårnett vil være ubehagelig hele dagen hun er hjemme, og mistet hår er heller ikke like ekkelt som urin.

Du kan jo heller be henne om å klippe seg så kort som deg, om hårene hennes plager deg så mye. Men det vil du vel ikke tenker jeg

Skrevet

Inspirerende tråd asltså.

Jeg tror jeg skal be gubben bruke hårnett på balla når han pisser. Veldig lekkert med ballehår klistra fast i seige pissflekker på doringen (porselenet altså).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...